Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Julius Meinl anunță schimbări în echipa de top management, cu planuri ambițioase pentru următorii ani

Dinu Graur, Finance Manager Julius Meinl România

Sorin Brînzan se alătură echipei locale în calitate de Managing Director, iar Dinu Graur preia funcția de Finance Manager

Julius Meinl a construit pe plan local o echipă puternică, formată din profesioniști care au ambiția de a inova procesele din interior, păstrând vie moștenirea vieneză definitorie pentru brand. În această notă, începând cu luna aprilie 2022, Sorin Brînzan s-a alăturat echipei Julius Meinl România în calitate de Managing Director, iar Dinu Graur a preluat funcția de Finance Manager.

Sorin Brînzan intră în echipa Julius Meinl într-o perioadă de amplă dezvoltare, iar numirea lui în funcția de conducere a echipei de pe plan local completează ambițiile de creștere și extindere pe segmentele de HoReCa și Retail. Cu o experiență solidă în zona de management, Sorin Brînzan a condus cu succes proiecte locale și regionale de transformare a business-ului și a contribuit la construirea unor echipe de înaltă performanță. Experiența sa de peste 25 de ani în domeniul FMCG va contribui la atingerea obiectivelor companiei, iar principalele sale priorități pentru următorii 5 ani vor fi creșterea segmentului de Retail și menținerea poziției de lider în domeniul HoReCa pe segmentul premium.

„Mă bucur să mă alătur echipei Julius Meinl într-o poziție cheie pentru business. Este o provocare importantă pentru mine; avem planuri ambițioase pentru ambele segmente în care activăm, păstrându-ne focusul în a livra servicii și produse excelente clienților și consumatorilor. La începutul anului 2020, compania se extindea rapid pe zona de Retail în România, crescând de la an la an investițiile în resurse și acțiuni dedicate acestui segment de business. În prezent, Julius Meinl acoperă o rețea de peste 500 de magazine partenere, atât offline, cât și online, iar planurile de dezvoltare a echipei de vânzări, pentru a întări prezența în acest sector, se aliniază obiectivului principal de creștere pentru următorii 5 ani.

Julius Meinl este un business de familie, iar la scară largă valorile companiei duc mai departe această moștenire în fiecare țară, în fiecare echipă și parteneriat pe care le creăm. Îmi doresc să construim așadar o echipă solidă, performantă, dar mai ales o echipă pasionată și motivată de a crea ceva valoros pentru ei, pentru comunitate și pentru companie, zi de zi.“ Sorin Brînzan, Managing Director Julius Meinl România

Echipa locală va fi completată de Dinu Graur, care va ocupa funcția de Finance Manager. Cu o experiență vastă acumulată în mai multe poziții de management și cu o expertiză solidă în coordonarea unor arii financiare complexe în diverse domenii, acesta va prelua rolul de Partener de Business pentru echipele de Finance, Sales Suport și Marketing și va contribui la implementarea proiectelor globale pentru cele 2 canale, HoReCa și Retail.

Dinu Graur, Finance Manager Julius Meinl România
Dinu Graur, Finance Manager Julius Meinl România

“Sunt încântat să mă alătur unui brand de tradiție ca Julius Meinl, una dintre principalele mărci de cafea premium din categoria gastronomie și lider la nivel mondial pe categoria premium de cafea si ceai din industria HoReCa.

Îmi doresc ca împreună cu echipa din România și din celelalte țări în care suntem prezenți, să construim o organizație mai puternică, mai inovatoare, mai inspirată, o organizație axată pe misiunea sa de a servi și de a crea o lume mai bună.” Dinu Graur, Finance Manager Julius Meinl România

Julius Meinl, afacere de familie înființată în 1862 în Austria, aniversează anul acesta 160 de ani de excelență în prepararea și servirea cafelei. Compania activează în peste 70 de țări la nivel mondial, iar în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, Rusia, țările adriatice, Europa Centrală și de Est, Dubai.

Astăzi, peste 2 miliarde de oameni se bucură în fiecare an de o ceașcă cu cafea Meinl, acasă sau în locațiile partenere, savurând momente speciale și o experiență inspirată din originile vieneze. În următorii ani, Julius Meinl își propune noi țeluri ambițioase pe plan local, cum ar fi extinderea segmentului de cafenele partenere, dar și dezvoltarea zonei de Retail.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.