Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania, Publicis Groupe, selectat în juriul D&AD Awards 2021

Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania, Publicis Groupe, a fost selectat în juriul D&AD Awards 2021, una dintre cele mai recunoscute competiții din domeniul designului și publicității la nivel mondial. După succesul global înregistrat cu campania de PR “Moldy Whopper” pentru Burger King, care a câștigat un Black Pencil anul trecut, Jorg va fi unul dintre cei nouă jurați ai categoriei PR și singurul reprezentant al Europei Centrale și de Est (ECE) din această secțiune. Premiile vor fi acordate câștigătorilor în cadrul ceremoniilor din 26 și 27 mai.

„Este o onoare să mă găsesc într-o companie atât de selectă și să fiu reprezentantul comunității creative din regiunea ECE din echipa de jurizare. D&AD rămâne un festival creativ de top la nivel mondial, alături de Cannes Lions și The One Show și tratez această onoare cu multă responsabilitate. Abia aștept să văd ce campanii concurează la categoria PR, mai ales având în vedere că anul trecut a venit cu propriile provocări. Sunt sigur că vom vedea câteva campanii de relații publice extraordinare, mai ales în perioada aceasta”, a declarat Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania, Publicis Groupe.

Jorg Riommi
Jorg Riommi

Dedicați recunoașterii celor mai creative campanii din ultimul an, jurații competiției sunt atent selectați, pentru a fi reprezentativi industriei și potențialului creativ pe care D&AD încearcă să îl celebreze prin premiile sale. Cu o tradiție îndelungată, din 1962, D&AD a promovat și stimulat excelența, atrăgând în competiție cele mai bune lucrări creative din lume din domenii precum design comercial, publicitate, producție sau PR, pentru a fi analizate de peste 400 de lideri creativi, specialiști și inovatori globali.

Anul acesta, competiția D&AD Awards include 42 de categorii, dintre care unele sunt nou introduse, cum ar fi E-commerce, Gaming sau Type Design. Pe lângă aceste noi categorii, anul acesta s-au reintrodus categoriile Writing for Design și Writing for Advertising ca două secțiuni distincte. Concurenții își pot trimite propunerile de campanie până la data de 17 martie. O parte dintre finaliști vor fi anunțați pe 11 mai, iar cealaltă parte pe 17 mai, în timp ce festivitățile de acordare a premiilor vor avea loc pe 26 și 27 mai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *