Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

J&B a dat startul petrecerii

J&B, No 1 party whisky a dat aseară, la sala Omnia din capitală, startul seriei de petreceri J&B. Peste 3000 de oameni au dansat pe ritmurile celor de la Sex in Dallas & Biladoll, Noze sau Igor Marijuan şi au putut gusta cocktailuri neobişnuite pe bază de J&B. Pe lângă mix-urile vizuale realizate de Dreamrec, proiectate pe o imensă instalaţie video, cei peste 3000 participanţi au fost surprinşi de performance-urile trupelor de streetdance prezente la eveniment. Aflat sub semnul neconveţionalului, background-ul muzical al petrecerii J&B Start a Party a putut fi ascultat în direct pe site-ul de internet Ibiza Sonica Radio (//www.ibizasonica.com).

Conceptul campaniei J&B „Start a party!” are la bază ideea că o petrecere poate începe oriunde, oricând şi oricum. Toată lumea poate organiza o petrecere, iar campania noastră ajută consumatorii în identificarea potenţialului de party, în orice situaţie. Conceptul Start a Party se referă mai degrabă la o stare de spirit decât la o locaţie anume sau eveniment în sine şi are la bază un mix reuşit de muzică, locaţie suprinzătoare şi invitaţi dornici de a se distra.
 Tocmai de aceea, petrecerea J&B de la sala Omnia a surprins prin neconvenţionalul şi imprevizibilul locaţiei – o sală folosită până acum caţiva ani pentru şedinţele Senatului, prin instalaţiile video, trupele şi dj-ii care promovează un stil muzical aflat în avangarda genurilor pe care le reprezintă. Un alt momenet inedit l-a reprezentat evoluţia trupei de performeri Freaks by Joanna Peacock, care a prezentat un show neobişnuit de „grinding”.

„Ne-am dorit să marcăm campania „Start a party” în România printr-un eveniment de amploare, în spiritul J&B. Dorinţa noastră a fost să ne adresăm în principal consumatorilor care cunosc şi îndrăgesc marca J&B, dar şi potenţialilor consumatori, care încă nu cunosc filosofia brand-ului nostru.
Tocmai de aceea, pe lângă invitarea jurnaliştilor şi a partenerilor, am oferit invitaţii la eveniment consumatorilor din HORECA, dar am construit şi o platformă de internet – www.startapartythere.ro, de unde vizitatorii şi-au putut lua invitaţiile. De asemenea, am anunţat evenimentul prin spoturi radio, am împărţit flyere din maşina J&B, care era echipată cu un glob uriaş de petrecere, am trimis e-flyere şi am creat awareness brand- ului J&B prin amplasarea unui glob  de petrecere într-un mall bucureştean. În paralel, pe TV s-a derulat şi se derulează în continuare campania Start a Party!
Conceptul Start a party porneşte de la o atitudine pozitivă, îndemnând însă cosumatorii să petreacă în mod responsabil. Astfel, ne-am asigurat că la ieşirea din sala Omnia invitaţii la eveniment să poată găsi cu uşurinţă taxi-uri, care să îi ducă acasa, împiedicându-i astfel să urce la volan după ce au consumat alcool”, declară  Roxana Creţan, Brand Manager J&B.

Lansată la nivel global în peste 20 de ţări, campania J&B are ca semn distinctiv uriaşul glob disco, care îndeamnă fiecare consumator să privească viaţa în mod pozitiv, ca pe o continuă petrecere. În acelaşi timp, petrecerea trebuie făcută în mod responsabil, secretul reuşitei constând în păstrarea echilibrului. Party-ul de aseară continuă seria petrecerilor J&B desfăşurate la nivel global şi deschide seria petrecerilor de acest gen în România.
În Europa, campania „Start a Party” i-a surprins deja pe consumatorii din Spania, Portugalia, Turcia, Belgia urmând ca, în 2008, evenimentele  J&B să se extindă şi în alte ţări precum Argentina sau Mexic.

„În România, am încercat, păstrând guideline-urile platformei internaţionale să realizăm o campanie care să poziţioneze J&B ca The No 1 Party Whisky. Acesta fiind obiectivul, am construit toată campania în jurul unui eveniment care s-a dorit a fi dacă nu neapărat cel mai mare, cât cel mai reuşit şi mai surprinzător … Ne-am dorit ca oamenii să vină la eveniment fără să ştie ce se va
întâmpla acolo, lăsându-i doar să-şi imagineze ce i-ar putea aştepta sau ce şi-ar fi dorit ei să se întâmple. Acesta a fost unul din principalele noastre obiective: să-i facem pe oameni să înţeleagă că a te simţi bine la o petrecere depinde numai de ei, nu de numele celor care performează acolo.
 
Evenimentul a fost dezvoltat sub conceptul „a night of unexpected possibilities” şi am încercat, împreună cu echipa, să ne imaginăm petrecerea aşa cum am fi vrut noi să fie: trupe live tinere şi  necunoscute pentru România, precum Sex in Dallas şi Billadol, Noze sau Igor Marijuan. Sex in Dallas este o trupă electro punk formată din tineri americani care trăiesc în Berlin şi care au în componenţă o vocalistă franţuzoaică, Noze sunt doi francezi petrecăreţi, care cântă techno cu influenţe jazz, iar Igor Marijuan DJ şi Director Ibiza Sonica Radio promovează adevăratul spirit din Ibiza – care este cu totul altul decât ce ştim noi de la TV.
Freaks by Joanna Peacock este o trupă britanică de performeri, care a dat startul petrecerii noastre J&B. Au impresionat publicul în primul rând prin costume, care deşi datează din anii ’80, sunt adevărate opere de artă. Pentru că suntem totuşi în România, am încercat să aducem un flavour local, invitând dansatori de la Street Beat, care ne-au surprins cu câteva mişcări de dans noi, altele decât cele cu care suntem obişnuiţi de către animatorii din cluburile bucureştene.
Asta este ceea ce ne-am dorit noi şi sper că lumea s-a simţit bine! Acum este rândul consumatorilor ca, împreună cu J&B, să devină Party starteri şi să ne surprindă cu ideile lor de petreceri” povesteşte Mircea Sebe, Group Account Director OgilvyAction.

Echipa Diageo care a ajutat la dezvoltarea campaniei în România este formată din  Roxana Creţan, Brand Manager şi Bogdan Dănceanu,  On Trade Coordinator. 
Din partea Ogilvy, de comunicarea si implementarea campaniei s-au ocupat Mircea Sebe – Group Account Director OgilvyAction, Laura Sinca – Account Manager OgilvyAction, Sorina Bădoi – Account Executive Ogilvy Action şi Alexandra Tecuşanu – Account Manager OgilvyAction. Partea de creaţie a fost asigurată de Ruxandra Petrescu – Group Creative Director, Diana Butaş – Senior Art Director OgilvyAction, Viorela Turcu – Copywriter OgilvyAction, Ruxandra Matache – Art Director OgilvyAction, Andrei Dinu – Web Designer Ogilvy Group, Vasile Alboiu – Digital Coordinator Ogilvy Group; Alin Sîrbu, Cosmin Guţă şi Răzvan Moroianu – DTP Graphic Designers; Lilian Neagu, Production & DTP Director, Alina Novac şi George Badea – Production Executives; Carmen Grosu – Field Manager OgilvyAction, Roxana Ciorata, Valentina Căpălău, Marian Enache şi Marin Bălăbăneanu – Field Executives OgilvyAction si Claudia Agafiţei, Senior Account Manager Ogilvy Public Relations.

Bucuresti, 4.12.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *