Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Izvorul Zanelor, a doua marca cu inregistrare 3D din portofoliul Apemin Tusnad

Apemin Tusnad acorda o deosebita importanta protejarii produselor ca marci, proprietatii intelectuale, iar portofoliul de marci nationale, europene si comunitare pe care le detine este comparabil cu al celor mai mari producatori europeni de ape minerale. In acest moment Apemin Tusnad detine toate tipurile de marci posibil de inregistrat: verbale, figurative, combinate si 3D, prin Tusnad, Izvorul Ascuns, Izvorul Zanelor si Izvorul Ascuns deFructe. Izvorul Ascuns a fost prima marca din Romania inregistrata 3D, pe segmentul apelor minerale, iar la inceputul acestui an Apemin Tusnad a inceput demersul in vederea inregistrarii marcii 3D Izvorul Zanelor. Izvorul Zanelor a fost lansat pe piata in 2006. Este o apă de izvor pură, slab mineralizată, care se adresează în primul rând oamenilor activi cu un stil de viaţă sănătos, dar este potrivită consumului întregii familii, inclusiv pentru copiii mici, înscriindu-se şi în categoria baby water.Anul acesta Izvorul Zanelor a trecut printr-un proces de imbunatatire a prezentarii. Ideea a fost foarte bine primita de public, oamenii apreciind designul armonios, colorat si atragator, relevant pentru conceptul de viata pura pe care il propune Izvorul Zanelor.

Marca tridimensională este constituita din forma produsului sau a ambalajului sau orice alt semn specific tridimensional care permite identificarea unui produs sau serviciu.

“Marcile tridimensionale spre deosebire de cele clasice sunt mai scumpe si mai greu de inregistrat, dar ele se adreseaza atat simturilor vizuale, cat si, foarte important, celor tactile, deoarce protejeaza forma produsului. Astfel consumatorii produselor inregistrate 3D vor “simti” tot timpul cat tin in mana acest produs ca el este cel pe care l-au cautat si vor asocia subtil prin forma produsului numele marcii. Acest lucru este foarte important in domeniul bauturilor care se consuma in principal in forma produsa si promovata de producator” –a declarat Violeta Bozocea, Consilier european proprietate intelectuala, reprezentant al agentiei Ariana, cu care colaboreaza Apemin Tusnad.

Totodată, de la începutul lunii decembrie Izvorul Zanelor este disponibil in magazine si in noul bax personalizat. „Baxul personalizat Izvorul Zanelor are rolul de crestere a vizibilitatii la punctul de vanzare, iar designul atractiv al acestuia va fi un factor care va spori, cu siguranta, impulsul de cumparare”, a declarat Florin Nechita, Director de Marketing Apemin Tusnad.

Bucuresti, 15.12.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.