Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Investiții în retail: Diverta continuă procesul de rebranding

Magazinul din Băneasa Shopping City devine locul celor #plinideviata

Diverta continuă implementarea noului concept de magazine sub sloganul #plinideviata.

Astfel, cu un design modern și plin de culoare, magazinul din Băneasa Shopping City devine, din 27 noiembrie 2019, locul celor #plinideviata și își așteaptă vizitatorii cu o imagine nouă și mai multe îmbunătățiri în experiența de shopping.

„Diverta este un brand pentru toți membrii familiei și, din acest motiv, am gândit pentru fiecare un spațiu în care să se poată regăsi. Vrem să aducem veselie și culoare în viața lor, de aici mercantizarea gamelor pe culori îndrăznețe și zonele special create pentru cei mici. Am integrat in concept mai multe zone de lectură, astfel încât cei care ne vizitează să se relaxeze, să își găsească la noi inspirație, să își cultive și descopere noi pasiuni.” – Amalia Buliga, CEO Diverta.

Amalia Buliga, CEO Diverta
Amalia Buliga, CEO Diverta

Magazinul Diverta din Băneasa se întinde pe o suprafață de 600 mp, iar pentru reamenajarea acestui spațiu s-au investit 200.000 euro. Elementele de grafică, culorile puternice și mobilierul minimalist pun în evidență gama bogată de produse și simplifică accesul la acestea.

„Sărbătorim 10 ani de la deschiderea magazinului din Băneasa Shopping City, iar Diverta Băneasa a fost constant în topul celor mai apreciate din rețea. Noua identitate vizuala va continua să aducă bucurie si energie în viața clienților care ne vizitează de atația ani.”, spune CEO-ul Diverta.

În acest an s-au investit aproximativ 1.000.000 de euro pentru dezvoltarea și implementarea noului concept, iar procesul de reamenajare a magazinelor din toată țara va continua pe parcursul anului 2020. Primele magazine sub noul design #plinideviata își asteaptă clienții în București, Cluj-Napoca, Oradea și Craiova.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *