Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Interactions castiga al patrulea brand Nestle din portofoliu: JOE

La o zi de la lansarea oficiala, 100 de tineri s-au inscris cu dovezi de curaj pe www.indraznestesitu.ro

Interactions este agentia de comunicare interactiva aleasa de Nestle pentru a dezvolta componenta centrala a campaniei “JOE – Indrazneste!”: site-ul www.indraznestesitu.ro.

Echipa Interactions a dezvoltat, pe baza conceptului creat de Scala JWT, proiectul online www.indraznestesitu.ro, care se anunta a fi una dintre cele mai mari initiative de retea sociala sustinuta de un brand. In calitatea de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, Interactions va gestiona de asemenea, pe tot parcursul campaniei, procesul de comunicare cu membrii comunitatii construite in jurul www.indraznestesitu.ro. JOE este al patrulea brand Nestle din portofoliul Interactions, dupa Maggi, Nescafe si Nesquik.

“Conceptul ne-a placut din primul moment si am lucrat cu mare placere la acest proiect. Principala provocare a fost gasirea unei metode optime de a impaca regulile unei corporatii precum Nestle cu cerintele unei retele sociale, intr-un timp foarte scurt”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. „Ma bucur foarte mult ca am adaugat pe langa Maggi, Nescafe si Nesquik si Joe in randul brandurilor Nestle pe care le gestionam pe partea de CRM si digital. Fiecare proiect Nestle a fost o experienta noua pentru noi si www.indraznestesitu.ro nu a facut exceptie. Imi aduc aminte cu placere de ultimele zile din proiect, testingul cand aveam un perete intreg cu checklisturi si scenarii posibile si le incercam unul cate unul sa vedem daca functioneaza corect. Cred ca o sa ne inramam cel putin una dintre foi J”, a completat Alexandrescu.

Prima faza a campaniei dureaza pana la sfarsitul anului. Obiectivele principale sunt relansarea JOE si creerea perceptiei de brand tanar, care se identifica cu valorile adolescentilor si ii intelege.

“Stiam ca avem nevoie de un partener care sa nu fie doar competent din punct de vedere tehnic, ci sa aiba si experienta de comunicare atat in general, dar mai ales in zona de comunicare directa cu consumatorii, inclusiv in comunicarea prin medii precum retelele sociale si comunitatile virtuale. Am cautat un partener care sa poata intelege pe deplin conceptul de comunicare pentru a-l face sa devina realitate intr-un mod in care sa sustina efectiv obiectivele noastre. Am avut incredere ca Interactions este partenerul potrivit pentru dezvoltarea site-ului de campanie, si iata ca nu ne-am inselat!”, a declarat Anca Beta, Group Brand Manager Confectionery, Nestle.

Din partea Nestle, echipa de proiect a fost alcatuita din Stephen Watson – Marketing Director, Anca Beta – Group Brand Manager Confectionery, Laura Jambore – Brand Manager JOE, Isolda Zavoianu – Consumer Services & CRM Manager, Raluca Boboc – Direct Marketing Specialist.

Din partea Interactions, echipa de dezvoltare a fost formata din Adrian Alexandrescu – Managing Director, Andrei Pop – Head of Technical Department, Andreea Stan – Head of Client Service Department si Adriana Postescu – Account Executive.

Bucuresti, 17.09.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.