Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Instrumente de lucru specifice Ogilvy Earth

OgilvyEarth, noua specializare a grupului Ogilvy în România, foloseşte un set de instrumente specifice, create pentru a oferi companiilor din România consultanţă strategică şi soluţii reale în definirea, aplicarea şi comunicarea unei viziuni sustenabile.

Astfel, pentru dezvoltarea unei platforme sustenabile de succes, OgilvyEarth propune companiilor o analiză atât în interiorul, cât şi exteriorul organizaţiei, identificarea percepţiei actuale asupra brandului cu ajutorul „Landscape audit”® şi „Eco-audit”®, identificarea oportunităţilor şi stabilirea priorităţilor în cadrul „Ogilvy Earth Lab”® şi evaluarea nivelului de influenţă şi opinie al liderilor-cheie din domeniul de activitate al fiecarei companii, prin „IQ mapping”®.

OGILVY EARTH LAB®
The Lab reprezintă un grup de experţi din domeniul economic, social şi al protecţiei mediului a căror misiune este de a susţine companiile din România în definirea unei viziuni sustenabile asupra business-ului dezvoltat pe piaţa locală. Rolul lor este acela de a inspira şi de a da o direcţie solidă companiilor preocupate de sustenabilitate.

Experţii care au confirmat participarea în Ogilvy Earth Lab până în prezent sunt:

Corneliu Belciug are o experienţă de peste doisprezece ani în jurnalism, management şi dezvoltare de produse media. Este cunoscut pentru dezvoltarea canalelor de comunicare specializate în ecologie şi protectia mediului: reviste, emisiuni tv, web, wap, campanii de comunicare. Este autorul primului proiect media de business şi educaţie în domeniul protectiei mediului, „Green Report". Lansat în ianuarie 2007, proiectul a continuat cu  lansarea primului portal eco din România – www.green-report.ro.
Dragoş Bucurenci conduce Asociaţia MaiMultVerde, o organizaţie neguvernamentală care şi-a propus să construiască o nouă cultură a voluntariatului pentru mediu în România. Pe lângă implicarea în mai multe acţiuni şi campanii civice  – “Nu distrugeţi Muzeul Ţăranului Român!”, Asociaţia “Salvaţi Dunărea şi Delta”, “Salvaţi zidurile noastre!” – Dragoş    lucrează ca jurnalist freelance.

Absolvent al primei promoţii de brokeri din România, Bogdan Florea şi-a început cariera la Bursa Româna de Mărfuri, optând apoi pentru domeniile bancar şi imobiliar. În anul 2001 a înfiinţat compania de cercetare de piaţă Brennan Research and Consultants, în prezent cea mai mare agenţie de research din Romania, specializată în ethnographic research, online survey şi competitive intelligence.

Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul comunicarii interne şi al gestionării reputaţiei,  Michael Frankenburg a creat şi coordonat  programe de comunicare pentru numeroşi clienţi internaţionali –  ScottishPower, London Underground, BP, Nestlé, General Electric, American Express, IBM – şi pentru clienţi locali – Petrom.

Terapeut şi formator în domeniul adicţiilor, Eugen Hriscu este autorul unor publicaţii în domeniul prevenirii şi tratamentului abuzului de alcool şi droguri, precum şi co-fondator al centrului ALCOHELP şi manager de proiecte în cadrul organizaţiei neguvernamentale ALIAT.

Doru Mitrana este membru fondator şi Director Executiv al Asociaţiei MaiMultVerde. A dezvoltat şi a coordonat pentru asociaţiile MaiMultVerde (2008) şi “Salvaţi Dunarea şi Delta” (2007), proiecte de Responsabilitate Socială Corporatistă care au implicat peste 8 000 de voluntari şi au atras finanţări pentru protecţia mediului în valoare de 2 000 000 EURO, de la companii locale.

Mircea Mocanu conduce proiectele Socio-Economice dezvoltate de United Nations Development Programme în România şi are o experienţă extinsă în domeniul proţectiei mediului atât în zona Uniunii Europene, cât şi în Asia Centrală. Mircea a fost implicat în programe şi proiecte naţionale în sfera economică şi socială, în cadrul cărora a promovat şi implementat sisteme de management eficient şi sustenabil pentru organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale.

Cu o vastă experienţă în domeniul juridic, Francisc Peli este Managing Partner al firmei de avocatură PeliFilip unde a creat şi instruit o echipă de avocaţi specializaţi în domeniul imobiliar. Experienţa sa include şi alte domenii importante: infrastructură, mediu şi proiecte guvernamentale.

Iniţiatoarea proiectelor Lidero, Antreprenor şi Guvernul Privat, Andreea Roşca are 17 de experienţă în presă, a fost redactor şef al publicaţiei Capital timp de 6 ani şi director general al agenţiei de presă Newsin, în prezent ocupând funcţia de Director Business Press în cadrul trustului Realitatea‑Caţavencu.

Realizator, editor şi prezentator la The Money Channel şi editorialist al săptămânalului Money Express, Radu Soviani lucrează de aproape un deceniu în presa economică. Experienta sa include şi managementul departamentului de ştiri al B1TV.

Luminiţa Tănasie este Directorul de program al WWF Dunăre-Carpaţi România, cea mai mare organizaţie internaţională de conservare a naturii, cu responsabilităţi atât pe plan locat cât şi pe plan regional, fiind implicată în coordonatoarea proiectului Earth Hour România 2009, una dintre cele mai mari acţiuni internaţionale care atrage atenţia asupra schimbărilor climatice.
Mircea Toma este Preşedintele Agenţiei de Monitorizare a Presei şi membru al reţelei Reporteres Sans Frontieres. A fost implicat în proiecte de Consultanţă pentru programe de promovare a libertăţii de exprimare în Albania, Moldova, Nigeria, ţări foste membre ale Yugoslaviei şi Cuba, a activat ca raportor ONU pentru condiţia libertăţii de exprimare în Cuba şi partener în proiecte europene pentru promovarea educaţiei pentru mass media. De asemenea, Mircea Toma este preşedinte al Asociaţiei Pentru Conservarea Ariilor Protejate Biocultural “Salvaţi Vama Veche”.

Vlad Tudosie a înfiinţat şi condus timp de 6 ani Cable Direct, regia care se ocupa până la sfârşitul anului de vânzarea spaţiului publicitar al Discovery Networks în România. În prezent Vlad ocupă funcţia de Ad Sales Director România, Discovery Networks Europe.

Alexandra Ţigănaş este directorul canalului Discovery în România de la începutul anului 2008. Înainte de a intra în echipa Discovery, aceasta a fost director de achiziţii programe la TVR, iar cariera în televiziune şi-a început-o, sub numele de Ada Roseti, la Pro FM şi apoi Pro TV, unde a realizat o emisiune de informaţii cinematografice.

Bogdan Voicu este iniţiatorul proiectului Romanian Bloggers Community şi unul dintre primii blogeri independenţi din România. Formator de opinie în mediul online, Bobby Voicu este implicat în prezent în proiecte digitale precum Blog of Romania, Forumul Blogerilor, Blogoree.ro.

Landscape Audit®
Oportunităţile şi provocările unui brand într-o categorie pot fi identificate cu ajutorul unui instrument specific Ogilvy Earth, prin care este cercetat modul în care sunt prezentate şi dezbatute în presa scrisă şi online subiectele care au legatură cu compania, produsele sale şi nivelul de sustenabilitate al acestora.

Eco Audit®
Obiectivul acestui instrument este de a înţelege rolul, oportunităţile, riscurile, ideile şi modul în care este definit succesul în domeniul sustenabilităţii pentru o companie sau pentru un brand, prin interviuri cu reprezentanţi cheie ai unui brand  şi cu potenţiali şi actuali parteneri de sustenabiliate.

Rezultatele Eco Auditului împreună cu rezultatele Landscape Auditului pot oferi plaja de oportunităţi pentru o companie şi brandurile sale.

IQ Mapping®
Cu ajutorul IQ mapping, Ogilvy Earth îşi propune să identifice şi să prioritizeze influenţatorii cheie care pot afecta pozitiv sau negativ percepţia unei companii sau a unui brand în contextul sustenabilităţii.

Bucuresti, 20.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.