Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Initiative si BMW promoveaza „Dinamismul in cea mai frumoasa forma!”

· Campania este dedicată lansării noului BMW Seria 5
· Cu peste 70% din buget investit în spaţiu TV, campania este una dintre cele mai mari derulate de BMW în România

Dezvoltată de Initiative, campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5 se întinde pe durata a două luni, urmând a se încheia la mijlocul lunii mai.  

„Mixul de media este croit întocmai după chipul şi asemănarea publicului BMW: dinamic şi îndrăzneţ. Ne-am construit planul de acţiune pornind de la o investiţie solidă în TV şi am continuat cu accente creative şi relevante în presa scrisă, în online, outdoor, în locaţii premium şi pe aeroporturi. Este cea mai amplă campanie BMW a anului!” spune Alexandra Olteanu– Buying Director Initiative.  
 
Din punct de vedere creativ, campania include formate speciale pentru internet şi presă, dar şi expuneri outdoor spectaculoase. Astfel, cubul gigant din faţa aeroportul Henri Coanda şi unul dintre cele mai mari mesh-uri din Bucureşti (bulevardul Magheru) sunt ocupate de câte un BMW Seria 5, în timp ce un spot de 30 de secunde rulează pe TV screen-uri instalate în zonele centrale ale capitalei.

Bucuresti, 27.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.