· Campania este dedicată lansării noului BMW Seria 5
· Cu peste 70% din buget investit în spaţiu TV, campania este una dintre cele mai mari derulate de BMW în România
Dezvoltată de Initiative, campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5 se întinde pe durata a două luni, urmând a se încheia la mijlocul lunii mai.
„Mixul de media este croit întocmai după chipul şi asemănarea publicului BMW: dinamic şi îndrăzneţ. Ne-am construit planul de acţiune pornind de la o investiţie solidă în TV şi am continuat cu accente creative şi relevante în presa scrisă, în online, outdoor, în locaţii premium şi pe aeroporturi. Este cea mai amplă campanie BMW a anului!” spune Alexandra Olteanu– Buying Director Initiative.
Din punct de vedere creativ, campania include formate speciale pentru internet şi presă, dar şi expuneri outdoor spectaculoase. Astfel, cubul gigant din faţa aeroportul Henri Coanda şi unul dintre cele mai mari mesh-uri din Bucureşti (bulevardul Magheru) sunt ocupate de câte un BMW Seria 5, în timp ce un spot de 30 de secunde rulează pe TV screen-uri instalate în zonele centrale ale capitalei.
{mosloadposition user10}