Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

În urma procesului de reconstrucție de brand și a noii strategii de marketing, realizate de Brandocracy, Codul Morse este sursă de inspirație pentru identitatea vizuală a WellCode, furnizor de programe de mentorat în IT

Petru Trîmbițaș

WellCode, compania fondată de Petru Trîmbițaș, fost olimpic la informatică, cu stagii la Facebook și Google, devine ”ecosistemul în care înveți să scrii un cod, să programezi în orice limbaj și să îți creezi o viață mai bună”, în urma procesului de construcție de brand, creare identitate vizuală și strategie de marketing, realizat de echipa de consultanți coordonată de Anca Rarău, fondator Brandocracy. Noua identitate vizuală integrează în imaginea brandului WellCode o soluție care în urmă cu 200 de ani revoluționa comunicarea și transmiterea la distanță a mesajelor: Codul Morse.

Din 2017, WellCode oferă cursuri de programare IT, dar și servicii de mentorat în cadrul acestor cursuri, adresându-se tuturor celor care vor să învețe programare, fie că sunt la început de drum în carieră ori vor să facă o schimbare în viața profesională, indiferent de domeniul de activitate, fără a renunța la jobul pe care îl au, respectiv, fără a absolvi o facultate de profil.

”Programul de învățare este ca o carte interactivă, iar învățarea se realizează de fiecare cursant în ritmul propriu, cu mentorat și coaching personalizat din partea echipei WellCode. Noi vrem să schimbăm mentalități, știm că este un proces de durată și că suntem pe o piață foarte competitivă care evoluează într-un ritm alert. Am înțeles rapid că avem nevoie de o strategie de marketing și poziționare care să țină cont de acest ritm dar în același timp să ne reprezinte. Construcția de brand și noua strategie de marketing, realizate de Brandocracy, sunt soluția potrivită pentru a ne susține în procesul de dezvoltare pe termen mediu și lung”, a explicat Petru Trîmbițaș, fondatorul WellCode.

 

Petru Trîmbițaș
Petru Trîmbițaș

Pentru 2021, compania estimează că va atinge pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri, avans dublu față de anul anterior, pe fondul creșterii cererii pieței și al dezvoltării echipei. În cei patru ani de activitate, echipa WellCode a ajuns la 22 angajați dintre care cel mai tânăr este elev în clasa a XII-a. De la lansarea ecosistemului de învățare www.wellcode.ro, peste 100.000 de persoane s-au înscris pentru cursurile gratuite, cel mai tânăr cursant fiind elev la gimnaziu(12 ani – n.n.), în timp ce decanul de vârstă este pensionar.

”WellCode este unul dintre cele mai provocatoare proiecte la care am lucrat în prima parte a acestui an, în care principala misiune a fost să punem experiența în ecuația inovației, să construim cea mai potrivită strategie de branding și poziționare a unui business creat de un reprezentant al Generației Z, născut și crescut în era tehnologiei. WellCode este mai mult decât un business, este o idee care poate schimba vieți, este un program de formare și mentorat destinat celor cu o motivație puternică în evoluția profesională și personală”, a declarat Anca Rarău, fondatorul Brandocracy.

Strategia de marketing, gândită la începutul anului, când omenirea era în continuare preocupată de situația pandemică, a plecat de la realitățile macroeconomice, de la trendurile interne și internaționale – inclusiv comportamentale, de la oportunitățile oferite de industria IT și, bineînțeles, de la obiectivele pe care Petru Trîmbițaș și echipa sa le-au trasat pentru următoarea perioadă: câștigarea și consolidarea poziției de lider pe piața locală a formatorilor de programatori, asistarea și consilierea absolvenților în procesul de angajare, fidelizarea echipei și crearea unei noi divizii pentru dezvoltarea companiei.

Pe lângă validarea valorilor și a principiilor companiei, una dintre principalele provocări ale proiectului de construcție de brand a fost identificarea arhetipurilor de clienți-cursanți, pe o plajă extrem de generoasă care nu ține cont de vârstă, sex sau profesie. ”Din cele peste zece categorii de potențiali cursanți, echipa Brandocracy a creionat profilul candidaților ideali ai WellCode, principalele caracteristici ale acestora fiind, ca un numitor comun, interesul pentru inovație și dorința de dezvoltare, de experiențe, de schimbare în bine a vieții personale pornind de la ceea ce faci ca job. Noua strategie are în vedere și fundamentul dat de valorile reprezentative pentru echipa WellCode: Învățare continuă, Implicare, Perseverență, Disponibilitate, Onestitate, Disciplină, Comunicare”.

Crearea unei noi identități vizuale a fost un alt pas important al proiectului, ținând cont de faptul că logo-ul este primul element în simbolistica unui business. Pornind de la construcția de brand și de la industria în care își defășoară WellCode activitatea, echipa Brandocracy a ales să folosească vechiul alfabet Morse pentru a scrie noul logo WellCode, o demonstrație că acumulările trecute pot servi dezvoltării viitoare atunci când acestea sunt așezate la locul potrivit.

”Inventat la mijlocul anilor 1830, Codul Morse a avut cea mai lungă viaţă dintre toate sistemele electronice de codificare, fiind folosit până în anul 1997. Codul Morse a reprezentat o sursă de inspirație pentru programarea binară (1 și respectiv 0). Simbolul WellCode, scris în formă de C, folosind Codul Morse, reprezintă o abordare specială și prin faptul că numele brandului este inscripționat în simbol”, au precizat reprezentanții Brandocracy.

Prin poziționarea de marketing realizată de Brandocracy, WellCode devine ”ecosistemul în care înveți să programezi în orice limbaj, dar și să îți creezi o viață mai bună”. Practic, WellCode își asumă trei roluri principale în relația cu clienții săi, fiind în același timp Mentor, Expert și Facilitator. În această paradigmă de servicii și roluri, compania oferă, de fapt, românilor interesați să învețe programare nu doar noțiunile necesare dar și cadrul motivațional pentru a-și schimba în bine viețile, alături de suport real în schimbarea personală și profesională pe care și-o doresc.

Din partea Brandocracy, echipa de proiect a fost reprezentată de Cipriana Stan – digital marketing strategist, Alexandru Ion – senior designer, Anca Rarău – brand&marketing strategist, iar pentru WellCode s-au implicat Petru Trîmbițaș – CEO, Mihai Bîrsan – social media manager și Flavia Burlibasa – media buyer.

Despre WellCode

WellCode este o companie care furnizează cursuri de programare IT și servicii de mentorat, lansată în 2017 în Cluj Napoca. Fondatorul, Petru Trîmbițaș are 27 de ani și a început să studieze informatica în clasa a IX-a, din dorința de a câștiga bani pentru a-și cumpăra un computer de gaming. A participat la Olimpiadele de informatică și s-a calificat la faza națională în toți anii de liceu, obținând mențiuni și medalia de argint. Primii bani din informatică i-a câștigat în clasa a XII-a dar mult-doritul calculator de gaming și l-a cumpărat în anul II de facultate. A absolvit Facultatea de Informatică din cadrul UBB Cluj-Napoca, a urmat stagii plătite de internship la Facebook în New York și la Google dar a decis să revină în România și să devină antreprenor și mentor pentru tinerii pasionați de informatică. În prezent este coach la WellCode.

Despre Brandocracy

Lansat în septembrie 2017, Brandocracy este un concept-platformă ce reunește profesioniști care asigură consultanță în construcția de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience și employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere națională și internațională. Brandocracy este fondat de Anca Rarău, fost director de marketing al Băncii Transilvania și apoi al BCR, cu peste 20 de ani de experiență în branding, marketing și comunicare.

În spatele oricărui brand sunt oameni, iar Brandocracy este conceptul prin care sunt aduse împreună acele persoane, percepții și decizii care dau forță unui brand. În procesul de consultanță sunt integrate obiectivele de business cu cele de brand, iar strategia de marketing e construită având permanent în atenție cultura organizațională, un leadership autentic și experiența clienților.

În portofoliul de clienți al Brandocracy se numără companii din domeniile: medical, IT, construcții, financiar, HoReCa, educație, turism, juridic, arhitectură, distribuție, producție materiale de construcții, cultural, media, precum și clienți individuali – pentru zona de personal branding.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.