Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

În 2023, platforma Gomag depășește vânzări de 3 milioane de euro. Vânzările generate de comercianții online Gomag au ajuns la 1.6 mld ron

Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag

Pe tot parcursul zilei oficiale de Black Friday, platforma digitală Gomag a înregistrat peste 32% creștere YoY în numărul de comenzi, comparativ cu 2022. Topul orașelor din care s-au înregistrat cele mai multe comenzi arată astfel: București, Constanța, Cluj și Timișoara, pe locul al patrulea.

Cele mai căutate produse în magazinele online pe platforma Gomag au fost pe nișele Baby & Kids & Toys, Fashion, Home & Deco si IT&C. Cea mai mare comandă înregistrată strict în vinerea de Black Friday a fost de 50.860 RON, în domeniul IT&C.

Anul acesta discount-urile au variat mult în funcție de nișă, însă au existat și produse reduse cu peste 50% la magazinele online care folosesc platforma Gomag. În general, reducerile s-au încadrat între 20 și 30% – din cauza inflației există o presiune pe comercianți de a ține sub control prețurile. Chiar și în acest context, coșul mediu a depășit 500 RON.

“Pregătirile pentru ediția – sau mai degrabă, perioada – Black Friday de anul acesta au început în avans pentru companiile din online.

Black Friday a devenit un fenomen în care comercianții pot forța vânzările. S-a extins tot mai mult în ultimii ani ca durată; dintr-o singură zi de shopping, ajunge acum să acopere întreaga lună noiembrie”, spune Cosmin Dărăban – co-fondator Gomag.

Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag
Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag

Această schimbare face ca vânzările să fie generate în perioade diferite, cu un posibil efect asupra volumelor care se obțin în luna decembrie. Comercianții vor fi din ce în ce mai atenți la modul în care își planifică stocurile și eforturile de marketing, pentru a se adapta noilor tendințe.

“De cealaltă parte, pentru clienți scade sentimentul de urgency. Consumatorii caută ofertele dinainte de face o achiziție și sunt dispuși să aștepte reduceri mai bune, ceea ce va avea un impact în vânzările comercianților din această perioadă”, spune Aurelian Motica – co-fondator Gomag.

În privința rezultatelor din 2023, Gomag a depășit pragul de 4.000 de clienți, respectiv magazine online care își vând produsele și serviciile utilizând platforma Gomag. Compania românescă din Baia Mare a înregistrat 35% creștere anuală, iar pe tot parcursul anului 2023, vânzările generate de comercianții Gomag au ajuns la 1.6 mld lei. Anul acesta, Gomag a atins vânzări de peste 3 milioane euro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.