Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

În 2020, ANSWEAR.ro își va extinde portofoliul cu 30 de branduri de top

Answear branduri noi

Magazinul online ANSWEAR.ro va adăuga 30 de branduri noi în decursul anului 2020, ajungând la un portofoliu de peste 350 mărci cu notorietate la nivel regional și international, estimând astfel o creștere cu minim 30% a business-ului. Noile branduri din portofoliu vor fi dintre cele mai cerute și mai căutate de clienții ANSWEAR.

De asemenea, retailerul polonez va continua extinderea gamei de produse oferite de la brandurile de top pe care le vinde online, ca de exemplu Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess Jeans, adidas Originals.

“În 2020 ne propunem să continuăm creșterea business-ului prin adăugarea de noi branduri în portofoliu. Avem deja niște contracte semnate cu branduri de top care se numără printre preferințele clienților noștri și pe care urmează să le anunțăm la momentul oportun”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Pe lângă extinderea numărului de branduri de pe ANSWEAR.ro, unul dintre obiectivele principale de anul acesta îl reprezintă investițiile în tehnologie și în experiența pe care o oferă zilnic clienților săi.

Answear branduri noi
Answear branduri noi

“Un prim pas în zona de dezvoltare va fi lansarea unei noi platforme a magazinului online – lansarea va avea loc chiar în această primăvară. Îi vom întimpina pe utilizatori cu un nou website, cu un User Experience îmbunătățit și o viteză mai bună de încărcare, iar îmbunătățirile de Usability se vor vedea și la nivelul aplicației mobile, care va avea și ea parte de un facelift.

Încă din 2019 explorăm adăugarea experienței offline pentru magazinul nostru online, fie printr-un magazin fizic, fie prin pick-up point-uri și sperăm să venim cu noi vești în această privință cât de curând”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear România.

De asemenea, prin programul de loialitate ANSWEAR Club, compania va încerca să ofere tot mai multe beneficii utilizatorilor săi astfel încât aceștia să rămână fideli brandului și să continue să comande online de pe ANSWEAR.ro.

În privința pieței de fashion, conform cifrelor Euromonitor, aceasta a crescut cu 7% la nivelul României în 2019, iar estimarea echipei ANSWEAR.ro este că în online creșterea a fost mai accentuată, un număr mare de români luând decizia de a face cumpărăturile de fashion de pe internet pentru a avea mai mult timp liber la dispoziție.

“Un număr mare de români au cumpărat în 2019 pentru prima oară fashion online. Sunt încă mulți care nu au cumpărat niciodată îmbrăcăminte sau încălțăminte online și de aici vedem în continuare potențial de creștere a pieței în 2020 prin îmbunătățirea calității serviciilor”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Potrivit raportului realizat de ARMO și GPeC, o caracteristică importantă a anului 2019 a fost și creșterea valorii medii a cumpărăturilor online pe majoritatea verticalelor de piață, iar pe categoria de fashion creșterea a fost de la 175,34 lei în 2018 la 185,58 lei în 2019.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.