Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Impreuna ducem copiii la scoala”, alaturi de OTTER si Sister

OTTER continua alaturi de SISTER, povestea minunata inceputa anul trecut de Craciun. Daca anul trecut sub campania “Iti oferim sansa sa oferi”, Otter a adunat alaturi de consumatorii sai 159.000 de lei, cu care a incaltat familiile aflate in programele SOS Satele Copiilor, anul acesta, noua campanie “Impreuna, ducem copiii la scoala” se apleaca asupra copiilor implicati in proiectul “Fiecare copil in scoala” al asociatiei Ovidiu Rom.

Ioana Stan, marketing manager OTTER: “Campania de anul trecut a insemna foarte mult pentru noi. Am reusit impreuna sa aducem un zambet pe fetele celor din programele SOS Satele Copiilor. Si in acest an, prin campania “Impreuna ducem copiii la scoala” vrem sa sustinem o cauza nobila si sa dam incaltari copiilor care merg la scoala, dar ai caror familii traiesc din pacate, in saracie lucie. Acesti copii trebuie sa primeasca aceleasi sanse la educatie ca si  restul copiilor”

“Ne bucuram ca avem sansa de a scrie un nou episod al acestei campanii incepute anul trecut de OTTER. In acest an, OTTER a ales sa sustina copiii care se afla in programul “Fiecare copil in scoala”. Rata alfabetizarii este in continuare scazuta, si din 2001, abandonul scolar s-a triplat. Si asta se intampla din cauza saraciei. Sigur ca in Romania invatamantul de 10 clase este obligatoriu, dar ce facem cu acei copii carora  costurile supravieturii zi de zi le taie orice speranta de a accesa acest invatamant? Vine iarna, si acesti copii au nevoie de hainute, de rechizite, de un ghiozdan si de incaltari pentru a fi incurajati sa continuie sa mearga la scoala. De aceea, cand OTTER a dorit sa continuie povestea inceputa anul trecut am fost incantati sa ne asociem proiectului si sa ne jucam rolul pentru un viitor mai bun”, completeaza Alexandra Tinjala, manager Sister.

Promotia din acest an, “Impreuna, ducem copiii la scoala” se adreseaza consumatorilor OTTER. Acestia vor avea in magazin reduceri de pana la 20% la o selectie de produse, in paralel, OTTER va dona incaltari copiilor aflati sub umbrela Ovidiu Rom, si care au nevoie de aceste incaltari pentru a nu abandona scoala, odata cu venirea frigului.

Campania se desfasoara in presa si in magazine – atat prin media conventionale – printuri, ad-uri de presa, dar si prin solutii inovative care sa ii aduca pe consumatorii OTTER mai aproape de scopul acestei promotii.

Pentru campania “Impreuna, ducem copiii la scoala” au lucrat Ioana Stan, Director de Markenting, din partea OTTER, si din partea SISTER de Lucian Urdea – Creative Director, Alexandru Tataru – Art Director, Adrian Burlacu – Copywriter, Nicoleta Pena – Client Service.

Bucuresti, 17.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *