Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Implineste un vis de sarbatori” o campanie realizata de adviser | chillimedia

pentru organizatia SOS Satele Copiilor Romania

adviser | chillimedia a realizat conceptul creativ al campaniei “Implineste un vis de sarbatori” pentru programul “Felicitari de Craciun”, organizat in fiecare an de organizatia SOS Satele Copiilor Romania.  

Campania  se adreseaza  mediului corporatist, mai exact companiilor care in perioada sarbatorilor trimit felicitari partenerilor si colaboratorilor, si are ca scop valorificarea a 80.000 de felicitari pana la sfarsitul anului in curs.

“Sprijineam de o vreme SOS Satele Copiilor Romania cu ajutoare in bani, pentru ca apreciam eforturile unei organizatii care si-a dovedit seriozitatea in timp. Iar cand ne-au trimis o propunere sa-i ajutam cu ceea ce stim sa facem mai bine – publicitate, nu am stat mult pe ganduri. Ne-am implicat mult in acest proiect  si am lucrat pro bono. Este un gest de civilizatie sa sprijini initiativele serioase si institutionalizate care incearca sa repare un rau pentru care copiii, provenind din familii dezorganizate, aflati in ingrijirea fundatiei, nu sunt vinovati. Avand in vedere faptul ca publicul tinta al organizatiei este unul de nisa, provocarea a fost cu atat mai interesanta.“ declara Mihai Grecea,  Creative Director si partener, Adviser | Chilli Media .

Conceptul de promovare propus urmareste sensibilizarea opiniei publice si a reprezentantilor companiilor in privinta problemei copiilor fara parinti, dorind sa-i convinga pe cei din urma de importanta si justetea gestului de a face cadouri. SOS Satele Copiilor are mare nevoie de ajutorul mediului de afaceri si tocmai de aceea si-a propus ca an de an sa combine doua gesturi frumoase, ambele concentrandu-se pe ideea de gand bun, suflet bun.

„In perioada sarbatorilor de iarna copiii viseaza la cadouri nastrusnice sau la dulciuri. In timp ce pentru majoritatea celor mici visul este unul realizabil, pentru altii, copii ai caror parinti din diverse motive nu mai pot fi alaturi de ei, visul lor poate ramane nimic mai mult decat un vis, fara un ajutor venit din partea famiilor sociale. Acesti copii isi exteriorizeaza dorintele apeland la desene, amintiri sau reprezentari a ceea ce vad la alti copii sau in mass-media, lucruri si situatii dezirabile, de care duc lipsa. Mesajul este unul emotional si foloseste ca vehicul vizual creatia unui copil, reprezentand un desen cu o familie adunata in jurul bradului de Craciun”, a explicat demersul creativ Aurel Donescu, Senior Copywriter la adviser | chillimedia.

Conceptul creativ a fost utilizat atat pentru o actiune de direct mailing catre zece mii de companii din toate ramurile comerciale, cat si pentru mediile frecventate de reprezentantii comunitatii de afaceri: ad-uri de presa inserate in publicatiile care au acceptat sa ofere spatiu gratuit precum si bannere pentru mediul online, gazduite gratuit in scopul promovarii campaniei. Printre acestea, The Investor, Cariere, Piata Financiara, Financiarul de Nord-Vest, NetBridge Investments.

Pana in acest moment peste 100 de companii din Romania s-au implicat in acest program si au achizitionat felicitari. care vor fi trimise colaboratorilor si partenerilor de afaceri. Printre acestea Alpha Leasing, Banca Romaneasca, Colina Motors, BASF, Castrol, provident Financial, SIKA Romania, SVASTA, GFK, Daedalus Consulting si altele, carora le multumim.

Fondurile obtinute in urma acestei campanii sunt folosite atat pentru a le oferi bucuriile Craciunului si cate un frumos cadou de sarbatori copiilor cat si pentru alte cheltuieli de intretinere ale caselor familiale din SOS Satele Copiilor . Bugetul lunar de care are nevoie o familie sociala SOS cu sapte copii se ridica la 2500 RON.

Bucuresti, 12.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *