Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Imobiliarium: Locuințele de calitate au devenit alegerea prioritară a bucureștenilor

imobiliarum

Zone dedicate pentru home working, terase mai mari și spații verzi de relaxare – printre noile criterii pentru alegerea unei locuințe

Potrivit Imobiliarium, cel mai amplu eveniment digitalizat dedicat pieței rezidențiale, clientul rezidențial și-a modificat comportamentul de achiziție în urma pandemiei, devenind mult mai educat și selectiv în ultimii ani. Printre criteriile determinante, care nu erau prioritare anterior, se numără acum: zonă dedicată de lucru pentru amenajarea unui birou, terase mai mari ori spații verzi și de recreere în cadrul ansamblului. Cele mai relevante oferte imobiliare din București se vor regăsi la Imobiliarium 2022, fiind însoțite de o experiență digitală integrată, dedicată vizitatorilor.

În prezent, bucureștenii interesați de achiziția unui imobil rezidențial caută suprafețe mai mari, atât în interiorul locuinței, cât și din punct de vedere al teraselor, balcoanelor sau micilor curți de la parter. Pe lângă criteriile individuale legate de buget, zonă sau acces, aceștia analizează și experiența dezvoltatorului, calitatea construcției sau beneficiile din interiorul ansamblului rezidențial. Totodată, dezvoltatorii aleg cu atenție și zona în care construiesc, acesta fiind unul dintre cele mai importante criterii pentru clienți.

imobiliarum

Potrivit reprezentanților Imobiliarium, vizitatorul tipic se încadrează în media de vârstă 30-40 de ani și dispune de un buget mediu spre ridicat. Investitorii în real-estate sunt un segment foarte activ de clienți, care vizează o achiziție imobiliară cu scopul de a-și proteja capitalul de inflație, beneficiind, totodată, de potențialul unor oferte bune regăsite în cadrul evenimentului. Atât clienții finali, cât și investitorii, sunt foarte bine informați, educați și atenți la detalii, cântăresc bine toate criteriile, opțiunile și decid în consecință.

„Pentru a ne alinia la așteptările tot mai ridicate ale clienților, Imobiliarium realizează un proces de selecție al ofertelor prezente la târg, care să întrunească cele mai căutate criterii. În această ediție avem expozanți atât din București, cât și din împrejurimi și zonele de vacanță, ceea ce reflectă faptul că nu ne axăm pe o anumită arie geografică, ci alegem parteneriate cu dezvoltatori care oferă plus valoare calitativă. Totodată, la fel ca în fiecare ediție, punem la dispoziția clienților cele mai eficiente instrumente digitale, pentru a le crea o experiență facilă și inedită în cadrul evenimentului”, a declarat Mihai Cima, organizator Imobiliarium.

Mihai Cima, organizator Imobiliarium
Mihai Cima, organizator Imobiliarium

Oferta imobiliară vine însoțită de o experiență digitală

Prin intermediul platformei de înregistrare MyConnector, organizatorii Imobiliarium facilitează accesul gratuit la eveniment, dacă înregistrarea este realizată înainte de începerea târgului. Același instrument digital oferă vizitatorului și posibilitatea de a primi o segmentare dedicată a ofertelor din cadrul expoziției (în funcție de nevoile sale, bifate la înscriere), astfel încât în cadrul evenimentelului va ști exact ce ansamblu se regăsește în criteriile sale.

Pre-înregistrarea se poate face direct pe website: www.imobiliarium.ro, iar pentru cei care nu aleg această variantă, biletul de acces direct la târg va fi în valoare de 20 de lei.

Imobiliarium 2022 va avea loc în week-end-ul 14-16 octombrie, noutatea principală a ediției constând în noua locație a evenimentului – NORD Events Center by Globalworth, o locație modernă, accesibilă – aflată la un minut distanță de stația de metrou Pipera, ce dispune de parcare dedicată vizitatorilor. Totodată, pe toată perioada expoziției, vizitatorii vor avea posibilitatea de a vedea ansamblurile prin imagini 360 grade, disponibile pe device-urile expozanților, înainte de a le vizualiza în formă fizică, unele dintre acestea fiind încă nefinalizate.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.