Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Idei fara egal” – un premiu care recompenseaza cea mai creativa campanie

pentru industria de retail inscrisa la Junior PR Award

real- Hypermarket România premiază pentru al doilea an consecutiv "ideile fără egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail înscrise la Junior PR Award. Premiul constă într-un voucher de cumpărături în valoare de 500 de euro şi în oferirea posibilităţii de efectuare a unui stagiu de practică în cadrul companiei.

"Idei fără egal este un premiu prin care recunoaştem talentul studenţilor care aspiră să intre în lumea fascinantă a PR-ului şi totodată un premiu prin care încurajăm iniţiativa şi originalitatea. Avem nevoie de tineri îndrăzneţi care să pornească la drum cu încredere în forţele proprii, iar acest premiu este tocmai o dovadă a încrederii pe care le-o acordă un concurs de elită cum este cel organizat de Forum for Internaţional Communications. Ţinem pumnii strânşi concurenţilor şi îi susţinem şi felicităm pe organizatori pentru iniţiativă", a declarat Adriana Piţa, Director Corporate Communication & PR la real,- Hypermarket România.
 
Premiul este o distincţie specială care se acordă în afara premiilor stabilite de juriul internaţional al competiţiei. Dintre campaniile preselectate de juriul internaţional, reprezentanţii real, – vor premia cea mai reuşită campanie de PR care abordează una din temele:
– campanie de public awareness a unui brand de pe piaţa de retail 
– campanie de introducere a unei mărci proprii de către un lanţ de retail
– campanie de comunicare targetată pe categorii de clienţi, privind existenţa unui sortiment bogat de articole nealimentare de sezon (vară, iarnă, articole sportive etc.)
– campanie de promovare a unor servicii inovative pentru clienţi, oferite de un lanţ de hypermarket
– campanie de comunicare a unui eveniment desfăşurat în magazin, pentru a marca o sărbătoare din timpul anului sau o sărbătoare specifică
– campanie de comunicare internă a normelor de igienă şi protecţie a muncii

Criteriile de jurizare şi detaliile privind înscrierea pot fi consultate pe //www.praward.ro/pr-award/junior-pr-award.html

Bucuresti, 18.08.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.