Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hünnebeck România lansează platforma MyHuennebeck dedicată clienților

Hunnebeck

Hünnebeck România, unul dintre principalii furnizori locali de sisteme de cofraje, eșafodaj și schele, anunță lansarea portalului MyHuennebeck dedicat clienților. Aceasta are loc după o perioadă de testare și optimizare pentru a crea o interfață digitală solidă cu partenerii companiei, atât de importantă în această perioadă marcată de accentuarea pandemiei de COVID-19.

Portalul MyHuennebeck păstrează la îndemână date și documente importante pentru toate proiectele deschise și ajută astfel la menținerea sub control a șantierelor aflate în derulare.

Hunnebeck

MyHuennebeck oferă într-un singur loc informații vitale despre materialul închiriat prezent în șantier și cu privire la mișcările acestuia pe întreaga durată a proiectului, de la livrarea în șantier, până la returnarea acestuia în depozitele Hunnebeck. În același timp, oferă partenerilor companiei controlul complet asupra situației financiare pentru fiecare șantier în parte, în orice moment, și se poate urmări modul în care se dezvoltă un proiect.

“Bazându-ne pe feedback-ul primit de la clienți în perioada de testare, am extins funcționalitățile protalului prin introducerea posibilității de a programa retururile de material din șantier în mod transparent și facil. Tot pentru a veni în întampinarea nevoilor clienților noștri, am lansat și modulul de comandă pentru accesorii și consumabile în MyHuennebeck care reduce la minimum înteracțiunea între persoane și asigură un flux continuu procesului”, a declarat Mircea Georgescu – Director General al Hünnebeck România.

Mircea Georgescu
Mircea Georgescu

MyHuennebeck permite accesul mai multor utilizatori simultan, iar fiecare dintre aceștia poate vizualiza doar informațiile relevante. De la lansarea platformei, peste 50 de clienți au primit deja acces și beneficiază de funcționalitățile acesteia.

Portalul este disponibil atât pentru desktop, cât și în varianta mobilă, iar aplicația MyHuennebck app este disponibilă pentru telefon mobil sau tabletă.

Ciurel_esafodaj

Pe lângă lărgirea gamei de servicii digitale oferite clienților, pentru a menține standardul tuturor serviciilor oferite de Hünnebeck în România și în special pentru a avea același grad înalt de calitate al echipamentelor livrate în șantier, compania a investit peste 60 de mii de euro în tehnologizarea depozitului din Căpușu Mare/Cluj, care a fost dotat cu un utilaj de curățire automată a panourilor de cofraj. Astfel, în ambele locații Hünnebeck din România a fost eficientizat procesul de curățire și sunt asigurate în continuare aceleași standarde de calitate existente în toate entitățile Hünnebeck din Europa.

Totodată, echipa locală de ingineri, beneficiind și de suportul Centrului de Inginerie Hünnebeck din Germania și din Italia, este pregătită pentru a răspunde tuturor provocărilor întâlnite, de la proiecte de construcții destinate sectorului rezidențial, până la proiecte de infrastructură ample, de o complexitate deosebită.

Unul dintre cele mai recente proiecte de acest fel la care Hünnebeck România este partener alături de Porr România Srl – Construirea tronsonului de autostradă între Sibiu și Pitești, care impune realizarea unui viaduct pe secțiunea 1 de aurostradă, la km 12+375 și unde pe lângă sistemele deja consacrate (cofraj vertical MANTO, eșafodaj ID15 sau cofraj cățărător CS240), Hünnebeck va livra pentru prima dată în România un sistem nou de cofrare – FORM TRAVELLER.

Alături de expertiza inginerilor Hünnebeck din departamentul tehnic, prin tehnicienii de montaj, compania vine în întâmpinarea partenerilor prin acordarea de asistență tehnică personalizată în șantier pentru o eficiență sporită în procesul de cofrare. Așa s-a întâmplat și în cazul proiectului “Penetrație Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada București – Pitești” unde, pe întreaga derulare a șantierului, a fost asigurată asistență tehnică pentru montarea eficientă și în condiții de siguranță a aproximativ 40.000 m³ de eșafodaj ID15.

“Prin serviciile pe care le punem la dispoziție clienților noștri, suntem un sprijin în toate etapele proiectului de construcție: de la proiectarea tehnică, logistică, curățare și reparații, instruire și asigurarea de specialiști în cofrare până la suport complex pe șantier”, a subliniat Mircea Georgescu.

În showroom-ul din București compania oferă cu regularitate posibilitatea participării la seminarii și traininguri având ca tematică sistemele de cofraj, eșafodaj sau tehnica de protecție, destinate în special diriginților de șantier, project managerilor, șefilor de echipă și muncitorilor în cofrare sau executanților de eșafodaje.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.