Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hochland România se reinventează și lansează o nouă campanie de comunicare „Totul în jur e poezie curată, care abia așteaptă să fie gustată!”

Hochland - Totul în jur e poezie curată, care abia așteaptă să fie gustată

La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit:

Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată marcă de brânzeturi. Aniversarea marchează un moment important și în comunicarea brandului, care evoluează către următoarea etapă și adoptă o nouă stare de spirit, redefinind universul Hochland – acesta devine un loc în care „Totul în jur e poezie curată, care abia așteaptă să fie gustată!”

Noua campanie de comunicare de brand pornește de la premisa că mâncarea – prin gust, diversitate și prin faptul că o împărțim cu cei dragi – se numără printre micile bucurii de zi cu zi. Astfel, îndemnul pe care Hochland îl adresează consumatorilor este să redescopere magia fiecărei zile, să vadă jumătatea plină a paharului și să se bucure de frumusețea lucrurilor simple întâlnite la tot pasul. În fond, “Magia e pretutindeni. Trebuie doar să o vedem”.

Magia din fiecare zi este ilustrată prin intermediul poeziei și prin desenele care se suprapun realității pentru a marca și a scoate în evidență momentele speciale.

Hochland - Totul în jur e poezie curată, care abia așteaptă să fie gustată

„Ne dorim ca prin această campanie să îi inspirăm pe oameni să redescopere magia lucrurilor simple și bucuriile de zi cu zi, care reușesc să ne facă viața mai plină și mai frumoasă. Printre acestea se numără și produsele din portofoliul nostru, care de 25 de ani sunt ingrediente care au superputerea de a aduce magie în bucatele și viețile consumatorilor Hochland”, a declarat Andreea Marincescu, Director de Marketing Hochland România.

Campania Hochland include acțiuni de comunicare externă și internă, promovare prin TV, media, PR și prin intermediul canalelor social media.

Echipa care a conceput-o și care lucrează la implementarea ei este formată din profesioniști Hochland România, Brand Architects și din cadrul agențiilor Leo Burnett, Starcom, MSL The Practice și Interactions.

Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual. În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, având un portofoliu care include o gamă largă de sortimente, de la brânză topită la cașcaval, creme de brânză, telemea, specialități precum Brânză Praid sau Delicii Calde.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.