Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

HNI Cosmetice: Produsele de îngrijire a părului au adus o creștere a vânzărilor cu 20%

Ioana Hotăran, Co-Founder HNI Cosmetice

Femeile au fost întotdeauna interesate de frumusețe. Celebra regină Cleopatra era recunoscută pentru ritualurile ei de înfrumusețare la care se supunea zilnic. Același lucru se poate spune și despre românce, care și în perioada pandemiei au continuat să se îngrijească. Este adevărat că produsele pentru îngrijirea părului au avut mai mult succes, prin comparație cu cele de îngrijire a tenului.

Chiar dacă piața de cosmetice a înregistrat o scădere în 2020, când foarte multe saloane de înfrumusețare și-au redus activitatea, în acest an vânzările au înregistrat un trend ascendent. Magazinul online hnicosmetice.ro a înregistrat o creștere de 20% cu ocazia campaniilor de Black Friday prin comparație cu anul 2020.

Produsele pentru îngrijire a părului, în topul vânzărilor din 2021

În topul celor mai cumpărate produse cosmetice în acest an s-au aflat produsele profesionale de îngrijire a părului și anume: șampoane, balsamuri, măști și nuanțatoare de păr. Dacă în trecut, produsele de make-up erau în topul vânzărilor, balanța categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei, a faptului că saloanele de înfrumusețare au funcţionat cu restricţii, după ce în lockdown au fost închise. Astfel, româncele au cumpărat produse profesionale de îngrijire a părului pe care le-au folosit acasă.

Ioana Hotăran, Co-Founder HNI Cosmetice
Ioana Hotăran

„Comparativ cu anul trecut, am înregistrat o creștere cu 10% a numărului de comenzi realizate de profesioniști în domeniul hair styling și reprezentanții saloanelor de înfrumusețare, cât și de cumpărători obișnuiți. De asemenea, în perioada campaniei de Black Friday, magazinul online hnicosmetice.ro a avut o creștere a vânzărilor cu 20%, în topul vânzărilor situându-se produsele profesionale de îngrijire a părului de la branduri renumite precum Fanola și Oro Therapy.” a declarat Ioana Hotăran, Co Founder HNI Cosmetice.

Fanola este un brand cu notorietate în lumea hair styling-ului, cu peste 60 de ani de experiență în cercetare. În topul produselor se află Oro Therapy, un program cosmetic profesional potrivit pentru toate tipurile de păr și îmbogățit cu particule microactive din aur de 24 k.

Reduceri de până la 50%, în perioada Sărbătorilor de Iarnă

Pentru că Sărbătorile de Iarnă înseamnă pentru mulți dintre noi petreceri și zile festive alături de familie și cei dragi, reducerile la produse profesionale de styling continuă pe hnicosmetice.ro.

”În perioada următoare, tocmai pentru că se apropie Sărbătorile de Iarnă când vor avea loc mai multe evenimente speciale la care doamnele vor să arate impecabil, vom menține promoțiile pe site. Ne dorim să susținem funcționarea saloanele de înfrumusețare, tocmai de aceea continuăm campaniile de reduceri la diferite categorii de produse profesionale.” a mai menționat Ioana Hotăran, Co Founder HNI Cosmetice.

HNI Cosmetice este un magazin online de produse cosmetice profesionale, cu o experiență de peste 20 de ani, care deține un portofoliu impresionant de produse. Pe site vei regăsi produse profesionale de la branduri de top din lume precum Fanola, Be Hair, Midashi Japanese, Ami Gel, Pierre Rene Professional, Miyo, Byotea, Ga.Ma Professional, Perfect Beauty, Bifull, Barber Station, Framar, Simple Use, Dimax, Novon.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.