Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Headvertising ocupă locul întâi în topul ADC*RO al lunii iulie

Headvertising & Skepsis, Jazz și GMP Advertising & Webstyler semnează cele mai creative lucrări în luna iulie, conform membrilor Art Directors Club România.

Ideea de pe locul 1 a fost făcută de către Headvertising & Skepsis pentru NN Pensii, ȋn colaborare cu Electric Castle & revista Vice. Ȋntr-un advertorial de pe vice.com puteți citi povestea unor altfel de pensionari trimiși de NN la Electric Castle pentru o experiență inedită. Au lucrat pentru proiect: Vlad Lazăr, Rafaela Beldie, Cătălina Ceparu (Copywriteri) și Andrei Beşliu & Radu Şoimulescu (Art Director).

“Headvertising ne-a obișnuit cu spoturi tv memorabile, au o lungă istorie ȋn advertisingul românesc. Cu-atât mai mișto că acum iau prima poziție a topului cu o activare extrem de relevantă pentru comunicarea brandului NN și, mai ales, cu o amplificare foarte mișto gândită. Sunt curios ce urmează.”, a declarat Eugen Suman (Președintele ADC România & Creative Director Kubis Interactive).

Jazz debutează ȋn top 3 ADC cu un proiect pentru BRD, pentru IMM-uri, despre antreprenori români. Sub sloganul „Succesul de azi e în toate greșelile de ieri”, campania prezintă exemple de antreprenori români cu poveștile lor, cu dificultățile prin care au trecut și cum au ȋnvățat, cum au crescut și cum au ajuns să aibă afaceri de succes. Au lucrat pe proiect: Alina Varlanuta (Senior Copywriter) și Raluca Matei (Senior Art Director).

Pe locul trei ȋn topul ADC al lunii iulie s-a clasat campania „Romanians adopt Remainians”. Ca răspuns la tot ce s-a ȋntâmplat recent ȋn Marea Britanie și la rezultatul votului, Gândul, GMP Advertising & Webstyler provoacă românii la un exercițiu de solidaritate și susținere a britanicilor pro UE prin campania “Romanians adopt remainians”. E un gest simbolic prin care orice român poate adopta un britanic care a votat „remain” la referendum.

Următoarele trei mențiuni sunt pentru Transylvania Beyond (Heraldist & Wondermarks), expoziția Supraviețuitorii făcută de Mercury360 pentru Poliția Română și Fanta & Sprite – Dublu sau aproape nimic, semnată de McCann Erickson România.

 

 

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.