Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul Caroli Foods a expus in cadrul ANUGA 2007

Gourmet, Caroli şi Maestro au impresionat la cel mai mare târg european de produse alimentare

Caroli Foods a participat la ediţia din acest an a expoziţiei de produse alimentare ANUGA, desfăşurată în perioada 13-17 octombrie la Koln, fiind singurul producător autohton care a expus atât în cadrul standului României cât şi prin intermediul unui stand individual.

Caroli a prezentat aproximativ 150 produse din gama Gourmet, Caroli şi Maestro în cadrul unui spaţiu de aproximativ 50 de metri pătraţi. Vizitatorii au avut astfel posibilitatea să aprecieze calitatea şi diversitatea produselor din toate categoriile de produse.
“Pentru noi prezenţa la ANUGA a fost o oportunitate semnificativă de promovare a mărcilor Caroli Foods în rândul consumatorilor din Uniunea Europeană; prezenţa aici ne-a permis totodată să evaluam noile tendinţe de consum şi posibilităţile de intrare pe pieţele europene” a declarat Talal El Solh, preşedintele grupului Caroli Foods. “Faptul că standul nostru a fost vizitat în permanenţă, iar produsele apreciate, dovedeşte că putem satisface cele mai exigente cerinţe”, a mai adăugat el.

ANUGA este cel mai mare târg de produse alimentare şi băuturi din Europa şi unul din cele mai mari din lume, ce se desfăşoară din doi în doi ani la Koln, în Germania. Având o tradiţie de peste 20 de ani, ANUGA  atrage şi cel mai mare număr de vizitatori pentru expoziţii de acest tip, care au ocazia să intre în contact cu toate noutăţile, inovaţiile şi tendinţele din sectorul FMCG. La ediţia din acest an au participat 6.607 producători din 95 de ţări care au avut la dispoziţie un spaţiu expoziţional de 304.000 mp.

Grupul Caroli Foods a înregistrat în primele 9 luni din 2007 o creştere a vânzărilor cu peste 25% în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe segmentul key accounts acestea au fost mai semnificative, de 40%, în timp ce creşterea pe segmentul tradiţional este de 20%.

Pentru anul în curs compania estimează venituri de aproximativ 120 milioane euro şi un profit la un nivel comparabil cu cel al anului trecut.

Bucuresti, 20.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.