Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grundig lansează HomeWhiz, prima gamă completă de electrocasnice conectate, printr-o campanie dedicată

HomeWhiz

Grundig, producător global de aparate electrocasnice și electronice premium, introduce pe piața locală HomeWhiz, prima gamă de electrocasnice inteligente, printr-o campanie dedicată.

HomeWhiz înseamnă în primul rând confort sporit, prin controlul rapid și eficient al electrocasnicelor, prin intermediul dispozitivelor inteligente, chiar și de la distanță. Fie că vorbim de operațiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spălare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicație a rețetei pentru cină și preîncălzirea cuptorului din drum spre casă, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.

Prin HomeWhiz, Grundig deschide noi drumuri în ceea ce privește experiența de utilizare a electrocasnicelor, de aceea, a lansat o campania dedicată, ce include comunicare pe platformele digitale Grundig – Facebook, Youtube, microsite, comunicare online și offline în lanțurile de retaileri și atragerea ca ambasador a Lorenei Buhnici.

HomeWhiz

„Trăim într-o eră digitalizată, o eră a vitezei și ne dorim ca totul să se întâmple rapid, dar să fie și simplu. Știm că utilizatorii produselor Grundig sunt persoane pragmatice, ce prețuiesc timpul liber și care doresc să îl dedice activităților ce le fac plăcere, iar gama HomeWhiz face fix acest lucru, prin oferirea unei experiențe digitalizate chiar și în utilizarea electrocasnicelor. Cum HomeWhiz deschide noi drumuri, am ales ca și comunicarea să fie una dedicată, oferind utilizatorilor noștri posibilitatea de a descoperi HomeWhiz în toate touchpoint-urile. Iar pentru că vorbim de tehnologie de ultimă generație, am ales-o ca ambasador pe Lorena Buhnici, o persoană pentru care tehnologia nu are niciun secret”, a declarat Gabriel-Adrian Eremia, Marketing Director Arctic.

Pentru a introduce publicului tehnologia de ultimă generație, Grundig a dezvoltat cu Lorena Buhnici o serie dedicată de videos, materiale pe platformele online ale acestora, dar și platforma dedicată unbusy.ro, dedicată conceptului de electrocasnice conectate.

„Mie îmi place să mai numesc casa noastră și casa viitorului, pentru că este plină de tehnologie, menită a ne ușura munca, astfel încât să putem petrece cât mai mult timp de calitate în familie. M-am bucurat să descopăr și să testez chiar acasă gama de electrocasnice și aplicația HomeWhiz, pe care eu le consider viitorul în ceea ce privește electrocasnicele. HomeWhiz este exemplul perfect de cum tehnologia se traduce în confort sporit și în siguranță: pot alege direct din aplicație ce să primesc de la dispenserul frigiderului – apă, gheață sau fulgi de gheață, pot alege rețeta pentru cină și pot preîncălzi cuptorul din curte, sau pur și simplu aflu când s-au terminat programele de spălat ale rufelor sau vaselor sau dacă am uitat ușa frigiderului deschisă. Totul mai ușor și mai rapid, cu ajutorul unei aplicații mobile simple și intuitive”, a declarat Lorena Buhnici, ambasador Grundig HomeWhiz.

Pe unbusy.ro, platforma gândită și dezvoltată împreună de Grundig și Lorena Buhnici, oamenii vor descoperi întreaga experiență HomeWhiz, într-o serie de 17 videos, de la momentul în care echipa Grundig montează electrocasnicele, până la tips&tricks despre utilizarea efectivă a acestora. Este o modalitate foarte simplă de a oferi oamenilor insight-uri pe care le pot avea numai utilizând tehnologia.

„Suntem conștienți că poate perspectiva unor electrocasnice inteligente, pe care le controlăm de la distanță, poate părea complicată. Tocmai de aceea, prin campania dedicată lansată, ne-am propus să venim în întâmpinarea viitorului utilizator, care descoperă pe platformele pe care le frecventează cum îl poate ajuta tehnologia HomeWhiz. Ne-am dorit foarte mult ca Lorena să interacționeze acasă cu întreaga gamă Grundig HomeWhiz și să împărtășească astfel întreaga experiență în detaliu”, a declarat Alexandra Pascu, Brand Manager Beko & Grundig.

HomeWhiz oferă și siguranță sporită, prin utilizarea celor mai înalte standarde pentru autentificare și protocoale (Sistem de protecție VDE Smart Home), dar și o eficiență energetică superioară. Prin setări și recomandări suplimentare pentru consum optim de energie electrică, electrocasnicele se pot adaptate nevoilor exacte ale consumatorilor. Chiar și diagnosticarea produsului poate fi realizată de la distanță, prin analizarea comportamentului de utilizare, fapt ce ușurează reduce timpul pentru eventualele intervenții de reparație.

Gama HomeWhiz include 5 produse, o mașină de spălat rufe și un uscător, un cuptor, o combină frigorifică și o mașină de spălat vase, urmând ca pe durata anului gama să fi actualizată și cu alte produse, proiectate pentru un conform sporit și conectivitate maximă.

Toate electrocasnicele mari Grundig beneficiază de un pachet de servicii premium, care include o garanție de produs de 7 ani, precum și garanție de 10 ani la motor și compresor EcoInverter. Mai mult, pentru un confort sporit, se asigură instalare gratuită și diagnoză produs, dar și posibilitatea de a returna produsele în 100 de zile de la achiziție.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.