Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO semneaza prima campanie TV

proprie pentru Banca Romaneasca

Prima campanie TV pentru Banca Romaneasca – Creditul pentru casa –  este semnata de Graffiti BBDO si se difuzeaza din octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentele presa scrisa, radio si internet.

Download spot  

La prima aparitie pe TV, Banca Romaneasca si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice mai mult decat avantajele produselor din portofoliul bancii. 
Achizitionarea unei case nu reprezinta numai o implinire materiala, ci si o implinire profund emotionala. Intregul confort personal se construieste in jurul acelui loc care inseamna cu adevarat “acasa”.  

Pornind de la acest mesaj cheie si adresandu-se unui target tanar, in ascensiune profesionala, pentru care achizitionarea unei case reprezinta una din prioritatile vietii lor, dezvoltarea conceptului creativ s-a axat pe mesajul :  “De-abia astepti sa ajungi acasa cand ai casa ta”. Eroul spotului, un ghid de muzeu, impune vizitatorilor sai un ritm alert, turul de muzeu transformandu-se intr-o cursa, totul pentru a ajunge cat mai repede in noua lui casa si a se bucura de sentimentul inegalabil de a detine propria “casa”. Personajul este interpretat cu umor si farmec de catre Bogdan Dumitrache, eroul scurt-metrajului “Trafic”, premiat la Cannes in 2004.

Prin aceasta campanie, si prin prima prezenta pe TV, Banca Romaneasca a dorit sa comunice atat o oferta foarte atragatoare din punct de vedere financiar, cat si si sa-si reafirme mesajul de a fi aproape de clientii sai, carora le intelege nevoile si raspunde la ele.

Filmarea spotului s-a realizat la inceputul lui octombrie la Complexul COR de la Snagov avandu-l drept regizor pe Radu Muntean, cel care dupa “Furia” in 2002, realizeaza al doilea lung metraj anul acesta “Hartia va fi albastra”. Imaginea a fost semnata de catre Tudor Lucaciu.  

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director, Liviu Isop – AV Producer, Stefan Chiritescu – Senior Account Planner, Anca Iulia Calin – Account Director, Corina Gavrilita – Media Planner, iar din partea companiei Banca Romaneasca: Cristina Lepadatu – Marketing Manager si Dana Constantinescu – Senior Marketing Officer.

Bucuresti, 24.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.