Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO semneaza cel mai nou spot TV pentru Romtelecom Voce

Graffiti BBDO semnează noua campanie TV pentru serviciul Voce de la Romtelecom.

Plină de culoare, noua campanie Tv pentru Romtelecom Voce vorbeşte despre bucurie – despre bucuria de a-ţi putea petrece timpul de-acasă, făcând fără restricţii lucrurile care îţi plac cel mai mult. Şi ce poate fi mai plăcut decât să vorbeşti cât pofteşti la telefon cu cei dragi?

Scopul campaniei este acela de a aduce la fel de multă bucurie ca oricare din produsele Romtelecom. Astfel, noua campanie de Voce informează onest că de pe fixul Romtelecom vorbeşti până nu mai poţi – pentru că ai minute nelimitate către reţele fixe şi tarife speciale către mobil sau internaţional – dar o face într-un mod cu totul special: un mod în care te laşi surprins de o poveste pe care o ştiai de mic, dar pe care o vizualizezi într-o lumină nouă. La toate acestea se adaugă mesajul simplu: “acum poţi să spui poveşti la telefon şi poţi să le repeţi la nesfârşit, pentru că e foarte ieftin”.

Spotul campaniei aduce brandul Romtelecom şi mai aproape de consumator, într-o joacă draguţă – povestind o altă versiune a celebrei Scufiţa Roşie. Este o versiune nou nouţă, în care personajele sunt puse să-şi joace rolurile la nesfârşit: “Prin repetare până la exasperare de dragul nepoatei, bunica – client Romtelecom Voce – profitând de beneficiile pe care i le asigură abonamentul de voce, scoate din minţi personajele poveştii care trebuie să performeze de zeci de ori“, explică Dragoş Ioja, copywriterul campaniei, vorbind despre conceptul creativ al spotului.

“Spotul inaugurează, de asemenea, noua poziţionare Romtelecom: <<Tu îţi alegi distracţia, noi o facem posibilă>>, care articulează foarte bine atât arhetipul <<Entertainer>>-ului pe care este construit brandul în componenţa sa rezidenţială cât şi gama foarte bogată de produse şi oferte Romtelecom”, completează Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat spotul „Scufiţa” este formată din: Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Dragoş Ioja (Copywriter), Andrei Fărcăşanu (Art Director), Anca Aldea (Group Account Director), Felicia Batovici (Account Manager), Adrian Docea (Strategic Planner). Partea video este dezvoltată de Liviu Isop (AV Production Manager) de la Graffiti BBDO şi casa de producţie Multimedia Est, împreună cu regizorul Jeff Ford. Din partea clientului Romtelecom au lucrat pentru acest proiect: Alfred Borcan (Marketing Director Residential Segment), Ruxandra Rau (General Manager Marketing Communication) şi Carmen Miu (Senior Marketing Communication Specialist).

Bucuresti, 09.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.