Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Golin, agenția din România cu cele mai multe nominalizări la European Excellence Awards 2019

Golin logo 2019

Golin este prezentă pe lista scurtă a European Excellence Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri de comunicare din Europa, care premiază an de an campaniile de PR cu rezultate excepționale. Cu cinci proiecte nominalizate în categorii diferite ale competiției, Golin este agenția de PR din România cu cele mai multe selecții în lista scurtă.

„Veștile de la European Excellence Awards ne-au bucurat extrem de mult și suntem mândri că proiectele de PR dezvoltate alături de clienții noștri și partenerii lor se bucură de recunoaștere la nivel european. Ne bucură foarte mult și faptul că toate aceste campanii sunt proiecte autentice, de impact, cu rezultate reale și care și-au atins obiectivele”, declară Irina Roncea, Managing Director Golin.

Campania Lidl „100 de Români” se află pe lista scurtă a categoriei The Balkans, ce premiază campaniile cu rezultate excepționale din spațiul balcanic. Mai mult, campania s-a bucurat și de recunoaștere locală, în cadrul Webstock Awards 2019, în categoria Best Influencer Campaign.

Golin logo 2019

Totodată, campania 7UP „From #FOMO to #JOMO” este nominalizată în cadrul categoriei Brand Relationship. Proiectul, lansat în vară, a construit un brand experience în jurul revenirii celebrului personaj al anilor ’90 – Fido Dido, pe ambalajele 7UP.

Lidl – „How to win an angry mob” se află pe lista scurtă a categoriei Crisis Communications, fiind singurul proiect din România nominalizat în această categorie. De asemenea, amplul proiect „Random”, dezvoltat de KFC România și pentru care Golin a realizat componentele de PR, este pe lista scurtă în categoria Retail. Nu în ultimul rând, „Mastercard Vibes”, platformă dezvoltată de Mastercard România, pentru care agenția a realizat proiectele de PR, este nominalizată în categoria Corporate Social Responsibility.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.