Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Godmother lansează Cognition: agenție de digital specializată în comunicare online integrată

Cognition logo

Cognition va fi condusă de Claudia Archip și își propune livrarea celor mai bune rezultate prin intermediul strategiilor solide bazate pe insight-uri și conexiuni inspirate.

Cognition este singura agenție românească membră a Neuromarketing Science & Business Association și în definirea strategiilor de comunicare digitală îmbină insight-uri, expertiză și tehnologii de ultimă oră, deținând tool-uri specializate de research (GWI Consumer Insights) și optimizare a performanței digitale.

Cognition logo

Membri fondatori și asociați în cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril și Valentin Văcăruș, cea dintâi coordonând și activitatea agenției digitale.

„Cognition se diferențiază prin abordarea tactică a digitalului ca ecosistem dinamic, în care brandul se manifestă coerent și consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la creșterea vânzărilor și consumer engagement). Punem accentul pe definirea unei strategii de comunicare integrată și nu gândim proiecte punctual, ci ne propunem ca de fiecare dată să oferim dezvoltare sustenabilă pe termen lung, pentru a contribui la creșterea brandului” a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

Claudia Archip are o experiență de peste 18 ani în advertising, coordonând zona de comunicare a peste 100 de branduri, atât la nivel global cât și regional sau local. Înainte de a prelua conducerea agenției Cognition a fost Operations Director în cadrul Hogarth Worlwide Romania.

„Cred în dezvoltarea permanentă atât la nivel personal cât și la nivel de companie. Iar Godmother a trecut de-a lungul timpului prin mai multe etape de extindere a competențelor și a gamei de servicii. Avem experiență extensivă în tot ce înseamnă zona de evenimente și crearea de experiențe 360 on site, avem logistică și know-how pentru evenimente online și hibrid prin PamPam iar acum, prin lansarea Cognition, adăugăm și componentele de strategie și comunicare digitală integrată. Astfel, de acum putem oferi servicii complete de promovare și implementare pentru oricare din evenimentele partenerilor noștri” a declarat Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother.

Echipa inițială Cognition reunește specialiști cu experiență extinsă în comunicare pe mai multe arii, care se reflectă și în gama de servicii oferite: strategie, concept development, creative content creation/transcreation, UI/UX, art direction & web design, copywriting, social media, influencer marketing, multichannel media strategy & buying, web development, PR online, e-mail marketing și digital events.

Printre clienții cu care Cognition pornește la drum se numără companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agenția gestionând în același timp și zona de digital pentru clienți din portofoliul Godmother.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.