Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gestiunea eficientă…

Siveco

a activităţilor de defacere, aprovizionare şi achiziţie implica informaţii actuale, reale şi imediate

Într-un mediu IT foarte competitiv şi din ce în ce mai specializat pe verticale de industrii, compania SIVECO Romania răspunde uşor şi rapid la schimbările iminente ale pieţei, transformând provocările pieţei în oportunităţi de afaceri.

Evoluţia fară precedent a sectorului distribuţie din ultimii ani a condus la creşterea exigenţelor de business în acest domeniu. Informaţiile actuale, reale şi imediate reprezintă o necesitate a companiilor de distribuţie pentru a-şi putea menţine competitivitatea pe o piaţa din ce în ce mai dinamică. Nevoia de informaţii eficiente şi în timp real, focusul pe păstrarea clienţilor şi servicii îmbunătăţite determină companiile de distribuţie să se orienteze spre soluţii prin care sa aibă acces rapid la informaţii şi care să le permită  identificarea  oportunităţilor înaintea concurenţei.

SIVECO România vine în întâmpinarea acestor nevoi, unul din  punctele sale  forte fiind Componenta de Desfacere-Aprovizionare, dedicată sectorului distribuţie Componenta Desfacere -Aprovizionare are în vedere managementul tuturor proceselor care compun activitatea de desfacere, aprovizioanre şi achiziţie dintr-o organizaţie.

Astfel, se asigură:

– configurarea usoară şi facilă a politicii de preţuri în activitatea de desfacere;
– controlul total asupra respectării politicii de preţuri de către personalul implicat;
– gestionarea completă a discount-urilor acordate de furnizori şi acordate clienţilor precum şi a activiăţii agenţilor de vânzare;
– gestionarea operativă a achitării facturilor de către clienţi cu respectarea incadrării în limitele de creditare stabilite;
– posibilitatea configurării mai multor politici promoţionale; posibilitatea definirii produselor compuse;
– realizarea unui set mare de rapoarte oferind o imagine clară asupra activităţii de desfacere (cât s-a vândut, ce s-a vândut, cât de rentabil s-a vândut);
– securizarea informaţiilor şi calculul necesarului de aprovizionat pe baza stocului existent şi a comenzilor primite de la clienţi.

În ceea ce priveşte activitatea de aprovizionare componenta asigură:
– controlul stocurilor supranormative şi a stocurilor sub stocul minim;
– alocarea mărfurilor sosite pe comenzile existente;
– controlul vitezei de rotaţie a stocurilor;
– controlul respectării de către furnizori a preţurilor de livrare şi a discount-urilor stabilite;
– inventarierea operativă a stocurilor; controlul asupra plaţii facturilor furnizorilor în limita vânzării produselor aprovizionate;
– stabilirea corectă a necesarul zilnic de achiziţionat;
– formularea cererilor de ofertă şi stabilirea caştigătorilor;
– formularea comenzilor de achiziţie şi gestionarea stadiului acestora;
– realizarea de scheme complexe de aprobare pentru cererile şi comenzile de achiziţie cu notificarea pe mail a persoanelor responsabile cu aprobarea acestor documente.

"Adoptarea unei soluţii informatice care să automatizare activităţile de desfacere, aprovizionare şi achiziţie permite companiilor de distribuţie să obtină în timp o bună reîntoarcere a investiţiei prin reducerea duratelor de desfăşurarea a operaţiunilor", apreciaza Sorin DIMOFTE, director de Vanzari Directe si Consultanta in cadrul SIVECO Romania. "Prin reducerea resurselor umane implicate în desfaşurarea acestor activităţi specifice, reducerea costurilor, alocarea eficientă a resurselor se obtine o înbunătăţire a relaţiilor cu partenerii şi clienţii ceea ce conduce implicit la creşterea profitului."
 
Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.

SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT.  Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.

În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.

SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante – Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor – si a oferit solutii performante unor companii private de referinta – PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.

SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.

Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si  internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei – EITA si Information Society Technologies  Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si  WEF Transparency.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând //siveco.ro/.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.