Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Generali Asigurari lanseaza campania de primavara pentru asigurarea completa a locuintei

·    Campania “Casă, dulce casă…” vine cu o reducere de 20% pentru EUROCASA Completă Plus
·    Poliţa prevede o acoperire completă de riscuri, nu are franşiză şi nici limită maximă de despăgubire

În perioada 10 aprilie – 31 mai 2009, Generali Asigurări va desfăşura o amplă campanie de promovare a produsului de asigurare completă a locuinţei – EUROCASA Completă Plus.

Campania, desfăşurată sub conceptul “Casă, dulce casă…”, oferă o reducere de 20% a primei de asigurare. În plus, produsul presupune o acoperire completă de riscuri, nu are prevăzută franşiză şi nici limită maximă de despăgubire pentru riscurile de furt, tâlhărie şi avarii ale instalaţiilor de apă (cele mai frecvent înregistrate daune). EUROCASA Completă Plus se adresează atât proprietarilor, cât şi chiriaşilor de apartamente, case, vile şi cabinete profesionale.

„Ţinând cont de faptul că, în România, din cele peste 8 milioane de locuinţe, doar 800.000 sunt asigurate, vrem să impulsionăm acest segment de asigurare şi să creştem în rândul românilor gradul de conştientizare şi de responsabilizare faţă de unele dintre cele mai importante bunuri materiale – casa şi obiectele de valoare din locuinţă. În acest sens, am creat acest produs, gândit pentru veniturile oricărui român. Un calcul estimativ arată că, pentru un apartament asigurat la o sumă de 182.000 lei, un client Generali va plăti 1 leu pe zi”, declară Adrian Marin, Director Asigurări Generale, Generali Asigurări.

Poliţa EUROCASA Completă Plus acoperă daune materiale cauzate bunurilor asigurate de evenimente precum: incendiu, trăsnet sau explozie (căderea aparatelor de zbor, lovirea de către autovehicule rutiere ale terţilor, fum, gaz, vapori, costuri de demolare şi de îndepărtare a resturilor, răspunderea pentru prejudicii cauzate terţelor persoane derivată prin proprietatea asupra clădirii asigurate), calamităţi naturale (cutremur, inundaţii, aluviuni, grindină, prăbuşirea, alunecarea sau surparea terenului, greutatea stratului de zăpadă etc.) şi alte riscuri adiţionale (daune produse de avarii la instalaţii de apă sau canalizare, furt prin efracţie, tâlhărie, evenimente socio-politice şi acte de vandalism şi răspunderea civilă a familiei).

„În 2008, pe linia de business de asigurări de locuinţă, Generali Asigurări a înregistrat una dintre cele mai mari creşteri din întreg segmentul de asigurări generale, respectiv de 28%. Mizăm pe o evoluţie satisfăcătoare şi anul acesta. Obiectivele noastre de vânzări sunt ambiţioase, dar realizabile prin avantajele competitive unice ale produsului, prin capacitatea, recunoscută în piaţă a companiei, de plată rapidă a daunelor şi prin puterea brandului Generali”, a completat Adrian Marin.

Oferta promoţională şi beneficiile asigurării complete a locuinţei de la Generali vor fi susţinute printr-o campanie integrată de comunicare şi advertising, derulată sub conceptul „Casă, dulce casă…”, care va utiliza atât canale tradiţionale, cât şi canale alternative.

„În dezvoltarea acestei campanii, am plecat de la nevoia oamenilor obişnuiţi de a-şi proteja locuinţa, un bun material de care majoritatea românilor este legată emoţional. Casa reprezintă simbolul familiei, stabilităţii şi siguranţei în aceste vremuri nesigure. Tocmai de aceea, campania Generali este un îndemn la responsabilizare şi protejare a locuinţei şi a bunurilor materiale, pe de o parte, iar pe de altă parte vine cu soluţia imediată, accesibilă tuturor – asigurarea completă a locuinţei cu o ofertă specială de preţ în perioada campaniei. În acelaşi timp, încercăm să comunicăm prin intermediul campaniei de advertising, dar şi prin intermediul agenţilor Generali, faptul că o asigurare de locuinţe nu este una costisitoare, aşa cum crede majoritatea românilor, ci că preţul este unul modic în comparaţie cu beneficiile pe care le obţin”, a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing, Generali Asigurări.     

Pentru informaţii suplimentare despre produs şi campania „Casă, dulce casă…”, accesaţi www.generali.ro sau sunaţi la 021.207.00.08.

Generali Asigurări este membră a Generali PPF Holding B.V., companie care operează în 13 ţări din Europa Centrală şi de Est. Prin subsidiarele sale, Generali PPF Holding administrează active în valoare de aproape 10 miliarde de euro şi oferă servicii unui număr de 9 milioane de clienţi, în toată regiunea. Generali PPF Holding este înregistrată în Olanda, iar principala ramură organizatorică este stabilită la Praga, în Cehia. Generali PPF Holding B.V. este un joint venture al Assicurazioni Generali (51%) şi PPF Group (49%).

Bucuresti, 13.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.