Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fundația BricoDépôt anunţă proiectele care vor primi finanţare, ȋn cadrul campaniei “Casele bune schimbă vieţi”

Fundatia BricoDepot logo

Brico Dépôt România suplimentează finanţările cu donaţii ȋn produse

  • 10 proiecte vor primi finanţări ȋn valoare totală de 270.000 de lei;
  • Donaţii suplimentare ȋn produse din magazinele Brico Dépôt România, ȋn valoare totală de 30.000 de lei.

Fundaţia BricoDépôt prezintă cele 10 proiecte care vor primi finanţări ȋn valoare totală de 270.000 de lei, ȋn cadrul primei sale campanii de finanţare, „Casele bune schimbă vieţi”. În acelaşi timp, Brico Dépôt România anunţă suplimentarea finanţărilor cu donaţii ȋn produse din magazinele sale, ȋn valoare totală de 30.000 de lei, pentru organizaţiile non-guvernamentate selectate.

În cadrul campaniei de finanţare „Casele bune schimbă vieţi”, timp de 10 zile, organizaţiile non-guvernamentale din Romȃnia au avut ocazia să aplice pentru finanţarea cu până la 27.000 de lei a unui proiect de ȋmbunătăţire a condiţiilor de locuit, a calităţii şi a siguranţei vieţii, ȋn comunități dezavantajate din Romȃnia.

Fundatia Brico Depot logo

“Am lansat campania de finanțare pentru organizaţii neguvernamentale motivați de dorința de a construi un viitor mai bun, ȋn sprijinul celor vulnerabili. Ne bucurăm că suntem cu un pas mai aproape de atingerea acestui obiectiv și să anunțăm că, ȋn cadrul campaniei Casele bune schimbă vieţi, 32 de organizaţii neguvernamentale au aplicat pentru finanţare. Am fost plăcut surprinși să primim multe propuneri de proiecte impresionante, cu un impact important, ȋn comunităţi dezavantajate din ȋntreaga ţară. Procesul de evaluare şi selecţie a fost unul ȋncărcat de emoţie, dar, după o analiză foarte atentă a tuturor aplicaţiilor, am ales să finanţăm acele 10 proiecte care au un impact valoros şi imediat, ȋn comunităţi vulnerabile.”, spune Ştefan Urziceanu, Manager al Fundaţiei BricoDépôt şi Consultant CSR, Brico Dépôt România.

Organizaţiile care vor primi finanţare din partea Fundaţiei BricoDépôt, proiectele propuse şi numărul de beneficiari ai fiecărui proiect, sunt:

  • Hospice, Casa Speranţei: reabilitarea unei unități de 4 paturi, din Braşov, pentru adulți care suferă de boli oncologice în stadii avansate (104 pacienţi/ an);
  • Habitat for Humanity: amenajarea de locuinţe pentru familii vulnerabile (12 familii din Berceni, Ilfov, cu 3-6 membri/ familie);
  • SOS Satele Copiilor România: ȋmbunătățirea condițiilor de locuit și a vieții familiilor defavorizate incluse în programul de prevenire a separării copilului de familie (33 de beneficiari, din 7 familii din Bucureşti şi Buftea);
  • Fundaţia Copii in Dificultate: ȋmbunătățirea condițiilor de locuit, ȋn cadrul centrului specializat pentru copii cu dizabilități neurologice severe din Bucureşti (20 de copii abandonați, cu vârste ȋntre 1 şi 18 ani);
  • Fundaţia FARA: renovarea centrului de recuperare din Fălticeni pentru copii cu dizabilități, din familii vulnerabile (102 beneficiari);
  • Fundaţia de Sprijin Comunitar Bacău: reamenajarea completă a toaletelor şi alte reparaţii ȋn cadrul centrului de zi “Clubul cu Lipici” din Panu, Bacău, situat lângă școala din sat, care nu are toalete utilizabile (200 de copii care trăiesc într-o comunitate rurală foarte săracă, cei 10 profesori din școala din sat şi 2 educatori);
  • Help Autism: repararea acoperişului Centrului Casa Soarelui din Bucureşti, necesară pentru extinderea serviciilor (70 de copii cu autism, ȋn cadrul programului de terapie și 120 de copii care pot fi evaluați anual, pentru diagnosticare);
  • FAST – Fundaţia pentru Asistenţă Socială şi Tineret: FAST – Fundaţia pentru Asistenţă Socială şi Tineret: construirea acoperișului Centrului Educațional din Zizin, Braşov, care va oferi activități permanente de afterschool și recuperare educațională pentru copiii din comunitate (100 de copii din şcoala primară);
  • Asociaţia Zi de Bine: ȋmbunătățirea calităţii vieţii, ȋn comunităţi afectate de probleme de sănătate cauzate de igiena precară şi completarea activităţilor din cadrul proiectului Microduş, prin oferirea a 500 de duşuri solare mobile familiilor defavorizate din mediul rural, care nu au toaletă în casă (500 de familii din 10 sate din judeţul Iaşi, cu min. 4 membri/ familie);
  • Asociaţia Comunitară Găesti: renovarea centrului de zi Casa Speranței și a Bucuriei din Găesti, Dâmboviţa, recondiționarea a două toalete necorespunzătoare, construcţia unei bucătării de vară și a unei grădini cu scop terapeutic pentru copii (40 de copii din familii vulnerabile şi alţi 100 de membri ai familiilor şi voluntari).

“Credem cu tărie că orice inițiativă, indiferent de amploarea ei, poate face o diferență considerabilă pentru oamenii aflați în nevoie. Astfel, suntem bucuroşi că, prin intermediul proiectelor selectate, avem şansa să ajutăm ȋn total peste 3.000 de beneficiari. Ne-a fost greu să alegem cele mai de impact 10 proiecte, dar ne-am străduit să ne asigurăm că, pe lângă ȋndeplinirea condiţiilor din regulamentul campaniei, proiectele pe care le finanţăm aduc o ȋmbunătăţire reală a condiţiilor de locuit, a calităţii şi a siguranţei vieţii, ȋn rândul unor beneficiari care au nevoie urgentă de ajutor”, spune Adela Smeu, Director General, Brico Dépôt România.

Pentru a beneficia de finanțare, organizațiile neguvernamentale au putut depune propunerile de proiecte online, în perioada 14-23 iulie, completând formularul disponibil pe website-ul oficial al Brico Depôt. 32 de proiecte au fost înscrise de organizații neguvernamentale din întreaga țară, iar implementarea celor 10 poiecte selectate va avea loc în perioada august-noiembrie 2020.

Brico Depot logo

“Interesul ridicat din partea organizațiilor neguvernamentale şi numărul mare de beneficiari ai proiectelor ne arată cât de necesar este un astfel de program, pentru susținerea comunităților vulnerabile. Totodată, calitatea aplicaţiilor primite ne-a determinat să suplimentăm finanţările oferite de către Fundaţia BricoDépôt cu donaţii ȋn produse din magazinele Brico Dépôt, ȋn valoare totală de 30.000 de lei. Astfel, fiecare organizaţie neguvernamentală selectată va avea posibilitatea să aleagă produse din magazinele noastre, ȋn valoare de maximum 3.000 de lei/ proiect, pentru a creşte şi mai mult impactul inițiativelor propuse”, precizează Cătălin Mazilu, Director Operaţiuni, Brico Dépôt România şi Membru al Consiliului Director al Fundaţiei BricoDépôt.

Prin suplimentarea finanţărilor oferite ȋn cadrul campaniei, valoarea totală a investiţiilor ajunge la 300.000 de lei. Regulamentul complet al campaniei, criteriile de acordare a finanțărilor şi mai multe detalii despre proiectele selectate pot fi consultate pe website-ul oficial al Brico Depôt, în secțiunea dedicată Fundației BricoDépôt: https://www.bricodepot.ro/fundatie/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.