Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Freshful by eMAG depășește pragul de 65.000 de clienți în București și Ilfov, iar numărătoarea continuă în cea mai aglomerată perioadă a cumpărăturilor, cea de Crăciun

freshful craciun
  • +455.000 comenzi livrate în 2022 de către 300 de livratori
  • 3 din 4 clienți Freshful sunt abonați Genius și au livrare gratuită și reduceri exclusive
  • Produsele de bază, apa plată, bananele, avocado și produsele din carne în topul preferințelor clienților Freshful
  • 94% dintre clienți continuă să recomande Freshful și calitatea pregătirii comenzilor

Freshful, primul hypermarket 100% online din România cu misiunea asumată de a schimba felul în care bucureștenii își fac cumpărăturile săptămânale – digital, rapid, eficient, controlat și sigur anunță că, între 1 ianuarie și 15 decembrie 2022, livratorii Freshful au transportat 456.876 de comenzi către cei peste 65.000 de clienți din București și Ilfov.

3 din 4 clienți sunt abonați Genius și au putut să se bucure nu doar de timpul salvat folosind aplicația mobilă, ci și de economiile aferente taxei de transport și a ofertelor exclusive Genius.

De asemenea, începând cu 15 decembrie, clienții Freshful primesc un estimat de livrare mai precis de aproximativ 20 minute, pentru a ști exact și în timp real când vor intra în posesia cumpărăturilor.

Dacă un client Freshful alege livrarea comenzii în intervalul 10:00-12:00, odată cu lansarea funcționalității ETA acesta poate vedea în site și în app, că livratorul Freshful sosește, spre exemplu, între 11:20 și 11:40. Această nouă funcționalitate oferă mai multă predictibilitate și flexibilitate clienților care vor putea să își planifice mai bine agenda, pentru că acum vor afla cu precizie cât timp au la dispoziție până vine livratorul cu bunătățile comandate.

freshful craciun

“Înainte de a închide primul nostru an de activitate nu am slăbit motoarele, din contră, am continuat investițiile și le-am direcționat către îmbunătățirea procesului logistic al companiei, în planificarea optimizată a rutelor de livrare, optimizarea timpului de livrare și analiza datelor, alături de noul nostru partener, ORTEC. Așa s-a născut și funcționalitatea ETA. Scopul pe termen lung este să luăm decizii mai bune în ceea ce privește alocarea mai multor tipuri de resurse și, foarte important pentru consumator, să oferim mai multă vizibilitate și control în procesul de livrare a comenzilor. ” menționează Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fără intermediari) din România, a analizat și care au fost produsele vedetă comandate de clienții săi. Astfel a realizat un top în care, cum era de așteptat, apa plată la 2L conduce cu peste 930.000 de sticle vândute, urmată de banane cu 115.590 kg și avocado ready to eat cu 84.764 buc. În topul categoriilor se evidențiază produsele de bază (ulei, zahăr, făină, orez), dar și produsele și specialitățile din carne și pește.

În plus, în perioada sărbătorilor, flota de mașini și livratori a fost suplimentată iar programul de livrare a fost extins până la ora 24:00, astfel încât și mai mulți clienți să se bucure de timpul câștigat, evitând traficul și aglomerația din magazine.

„Perioada sărbătorilor care tocmai a început este una în care clienții consumă mai mult și mai divers. Astfel că ne așteptăm ca luna decembrie să reprezinte cam o lună și jumătate obișnuită din punct de vedere al volumelor de vânzări. Observăm deja o preferință a consumatorilor Freshful pentru produse festive și tradiționale, precum cozonacul, toba, salata boeuf, sarmalele, diverse dulciuri sau fructe exotice, citricele, carnea de porc sau băuturile spumante dar și cutiile cadou cu produse cosmetice, jucării și cutii cadou cu produse alcoolice”, completează Arnaud Dussaix, Strategy consultant Freshful by eMAG.

În primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au înregistrat în aplicația mobilă, iar comportamentul de plată al consumatorilor s-a încadrat în estimările inițiale. 65% din totalul plătilor s-au realizat online, direct pe Freshful.ro și în aplicația de mobil, atât cu card bancar cât și cu cardul de tichete de masă Edenred.

La final de 2022, Freshful numără peste 600 de angajați care asigură zi de zi calitatea produselor, a comenzilor, a comunicării cu clienții și a experienței digitale în web și mobile app. Serviciul de livrare în aceeași zi sau livrare programată pentru următoarele zile se realizează cu o flotă auto care astăzi numără peste 150 mașini cu temperatură controlată.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.