Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Freshful by eMAG: clienții plasează cu 20% mai multe comenzi în zilele caniculare sau ploioase

Livrare Freshful by eMAG
  • Comenzile sunt livrate la clienți în 3 ore de la plasarea acestora pe Freshful by eMAG
  • Pentru clienții care preferă să programeze livrările, cele mai multe comenzi sunt plasate seara, cu livrare a doua zi dimineață sau în prima parte a zilei, cu livrare la final de zi
  • În zilele caniculare, cerere dublă pentru înghețată și cu 30% mai multă apă vândută

Disconfortul resimțit de oameni în zilele cu condiții meteo nefavorabile, precum caniculă sau ploi, are efecte și asupra comportamentului la cumpărături. Astfel, clienții Freshful by eMAG au preferat cumpărăturile online, în defavoarea celor din magazinele fizice și au plasat cu până la 20% mai multe comenzi în zilele toride sau ploioase decât în cele cu vreme normală.
Oamenii aleg cumpărăturile online pentru că pot fi făcute rapid, fără să mai fie nevoie să părăsească locuința și sunt un avantaj inclusiv în perioadele cu vreme rea sau disconfort termic. În ultimele trei luni, vizitele în platforma Freshful by eMAG în zilele cu vreme neprietenoasă au crescut. Mai mult, oamenii au ales ca în aceste zile să pună mai multe produse în coșul de cumpărători. În medie, valoarea unui bon de cumpărături a ajuns să fie și cu până la 10% mai mare decât în zilele cu vreme prielnică.

Livrare Freshful by eMAG

„Am observat că starea vremii poate fi un factor care influențează comportamentul la cumpărături, în sensul în care oamenii aleg ca în zilele cu vreme neprietenoasă să facă cumpărăturile mai degrabă online. Dacă vorbim, de exemplu, de perioade cum a fost în această vară, când am avut parte de zile caniculare sau furtuni, observăm o creștere a interesului pentru comenzile online. Unii clienți au comandat în aceste zile neprietenoase pentru prima dată, iar un procent ridicat dintre aceștia au revenit și au devenit clienți fideli. Se întâmplă acest lucru pentru că descoperă avantajul achizițiilor online, cum ar fi faptul că reduc semnificativ timpul petrecut spre și la cumpărături. Noi dispunem de toată infrastructura necesară ca produsele pe care și le doresc să ajungă la ei în doar trei ore de la plasarea comenzii, chiar și prin traficul aglomerat din București”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

În medie, 3 din 4 comenzi sunt plasate prin intermediul aplicației mobile, însă în zilele cu condiții meteo nefavorabile, pe lângă creșterea numărului de instalări al aplicației, crește și numărul comenzilor plasate de pe desktop. Acest lucru arată că unii clienți comandă direct de pe calculator, laptop sau tableta de acasă. Nevoia de a ieși din casă pentru un drum la supermarket, brutărie, măcelărie sau băcănie este astfel înlocuită de o comandă online, care poate să dureze și până la câteva minute.

Apa, băuturile răcoritoare și înghețata, cele mai comandate produse în zilele toride

Pe timp de vară, în zilele caniculare și cu temperaturi de peste 35 grade, cele mai comandate produse au fost apa, băuturile răcoritoare și înghețata. Pentru apă, în aceste zile au fost înregistrate creșteri de 30%, iar cererea pentru înghețată s-a dublat față de o zi normală. În topul celor mai căutate produse în zilele toride s-au mai aflat și berea, alături de pepeni și alte fructe de sezon.

De la plasarea unei comenzii, livrarea se face în 3 ore. Totuși, tot mai mulți clienți preferă să programeze livrarea în funcție de propriul program. Astfel, cele mai multe comenzi sunt plasate seara, cu livrare a doua zi dimineață, începând cu ora 7 sau în prima parte a zilei, cu livrare seara.

Deși în zilele cu vreme extremă, traficul este îngreunat, livratorii Freshful reușesc să ajungă în timp util la toți clienți datorită tehnologiei avansate de care dispun. Aceștia știu în timp real datele din trafic și își pot construi rute de livrare eficiente prin care să ajungă la timp la toți clienții. Mai mult, în momentul în care comanda completă este încărcată în mașina frigorifică pentru a fi livrată, clienții sunt notificați în aplicație și primesc un interval estimat de 20 minute în care cumpărăturile vor ajunge direct la ei acasă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.