Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Florin Busuioc supune la teste sistemele de acoperișuri Wetterbest, în cea mai nouă campanie a agenției Armada

Cea mai nouă campanie a agenției de publicitate Armada pentru brandul Wetterbest vorbește despre sistemele de acoperișuri care rezistă oricărei intemperii, avându-l ca personaj central pe binecunoscutul prezentator meteo – Florin Busuioc.

Dezvoltat într-o cheie umoristică și mizând pe carisma, dar și pe imaginea de „autoritate în materie de prognoză Meteo” dobândită în popor de celebrul Busu, noul spot transmite ideea durabilității și fiabilității produselor Wetterbest, imaginând o serie de teste la care sunt supuse sistemele de acoperișuri.

Astfel, pentru a proba eficiența, siguranța și rezistența acoperișurilor Wetterbest la diverse intemperii, încărcări mecanice sau temperaturi extreme, Busu selectează fenomenele meteo care au potențialul cel mai mare de a afecta acoperișurile. În urma testelor, experții constructori susțin, neclintiți în alegerea lor, că sistemele de acoperișuri de la Wetterbest rezistă impecabil.

„Având în vedere ca acoperișurile ar trebui să reziste la condiții meteorologice oricât de aprige, ne-am gândit că un endorser din această zonă este potrivit pentru brandul Wetterbest. Noi l-am recomandat pe Florin Busuioc. Busu, prezintă „Vremea” la ProTV de mai bine de 14 ani. În timpul acesta a devenit cel mai cunoscut prezentator de Meteo, motiv pentru care au apărut și foarte multe glume conform cărora el decide vremea de afară („Aoleu, iar a dat Busu ploaie…”). Busu devine astfel un personaj autentic în cadrul spoturilor Wetterbest, acesta fiind personajul care poate testa abilitatea țiglelor de a rezista la cazuri de temperatură extremă, intemperii sau încărcări mecanice“, a declarat Loredana Saru, brand & communication strategist Armada.

Wetterbest Armada KV

„Wetterbest este o marca românească ce oferă încredere, confort și siguranță clienților, prin produse de calitate, rezistente și durabile în timp. Acest fapt ne-am dorit să-l surprindem prin noua rută de comunicare Wetterbest. Pe fiecare casă. Tenta umoristică a spotului este în linie cu spiritul prietenos și de încredere al brandului nostru”, a adăugat Ioana Borza, director de marketing, Grup TeraPlast.

Pe lângă componenta TV – care include două execuții – campania se desfășoară și în mediul online, outdoor și print.

Echipa care a dezvoltat campania este formată din:
Armada Marketing: Bogdan Obreja, Bogdan Popescu, Loredana Saru, Felicia Bolboceanu
Wetterbest: Ioana Borza, Simona Giurgiu, Adelina Parepa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *