Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Flamingo – proiecte

Flamingo îşi propune să depăşească cifra de 100.000 de calculatoare în 2006

Activitatea de asamblare şi livrare de PC-uri din cadrul grupului Flamingo va fi preluată integral de una din companiile din grup care va asambla şi livra sisteme atât în România, în cele trei lanţuri de retail: Flamingo, Flanco şi Future Shop cât şi către mai multe ţări din Europa de Est.

Noua organizare a activităţii de asamblare a rezultat ca o necesitate din amploarea pe care a luat-o acest domeniu în Flamingo în ultimii ani, devenind lider de piaţă la asamblare şi de creşterea nevoilor odată cu anunţata preluare a Flanco, obiectivul fiind depăşirea cifrei de 100.000 de calculatoare în 2006.

Conducerea companiei este preluată de domnul Lucian Vasiliu, în calitate de Director Executiv, domnul Vasiliu având o experienţă importantă în zona de Operaţiuni a Grupului Flamingo.

Firma Flamingo adresează atât piaţa consumatorilor individuali cât şi piaţa companiilor, sistemele sale beneficiind încă din anul 2000 de certificarea de calitate standard ISO.

Flamingo are o experientă de 11 ani în asamblarea de calculatoare, iar în portofoliul său sunt incluse mărci foarte cunoscute precum Diablo (câştigătorul a cinci trofee Chip pentru produsul anului în Romania la categoria calculatoare) sau Coral. Acesta din urmă este cel mai vândut calculator din România, cu o cotă de piaţă de 40% în vânzările către elevii beneficiari ai cupoanelor emise de guvernul României în 2005. În 2001 Flamingo a lansat prima serie de notebook fabricat în România, Flamingo Navigator fiind anul trecut unul dintre cele mai bine vândute notebook-uri din ţara noastră.

Flamingo este prima companie din România care promovează conceputul Digital Home. Soluţiile complete oferite sunt construite în jurul calculatoarelor din seria Maestro: Media Center şi Digital Center.

Despre Grupul Flamingo Internaţional

Flamingo Internaţional este societatea holding pentru Grupul Flamingo, liderul pieţei de IT&C din Romania. Compania deţine o reţea de 114 de magazine IT şi electronica de consum în România, Bulgaria şi Serbia, sub brandurile Flamingo şi Future Shop, avand o suprafata totala de vânzare de circa 14.000 mp. Strategia de dezvoltare a activităţii de retail Flamingo urmează trei direcţii majore: dezvoltarea unei reţele de retail formată din magazine de mici dimensiuni dedicate comercializării de aparatură IT şi electronică mobilă, continuarea dezvoltării reţelei actuale de magazine prin deschiderea unor noi locaţii precum şi modernizarea şi extinderea celor existente şi dezvoltarea unei reţele de magazine de mare suprafaţă în care să fie comercializată, în afară de produsele IT, o gamă largă de produse electronice şi electrocasnice. Cifra de afaceri a Flamingo Internaţional
estimată pentru anul 2005 este de peste 80 de milioane de euro. Situaţiile financiare ale Flamingo sunt auditate de PricewaterhouseCoopers. {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *