Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International isi orienteaza oferta catre studenti

Grupul Flamingo International oferă discount-uri de 5% studenţilor pentru o serie de produse achiziţionate din reţelele sale de magazine

Începând cu luna octombrie 2007, Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de electronice, electrocasnice şi IT&C, oferă studenţilor reduceri la produsele comericalizate în reţeaua proprie de magazine. În parteneriat cu ABN – AMRO Bank România S.A., Flamingo propune un discount de 5%, care va fi disponibil prin intermediul cardului de credit CARD PERFECT FUN oferit studenţilor.
Această ofertă vine în întâmpinarea nevoilor unuia dintre publicurile cele mai interesate şi mai exigente în ceea ce priveşte produsele IT&C şi noile tehnologii în general, reducerea fiind aplicată unei liste de produse care să răspundă tocmai acestor nevoi.

„În condiţiile în care centrele universitare din România cunosc un proces de dezvoltare continuu, considerăm că segmentul reprezentat de studenţi deţine o pondere în creştere în rândul cumpărătorilor, dovedind aşteptări şi preferinţe bine puse la punct pentru produsele Hi-Tech. De aceea, ne-am gândit să propunem o serie de reduceri la o gamă de produse care să răspundă exact specificului căutat de aceştia.”, declară Mihaela Irimia, Sales Director Flamingo International.

Produsele care vor beneficia de discount-ul de 5% în magazinele Flamingo International sunt telefonul Nokia 7500, telefonul Sony Ericsson K800i, camera video Canon DC201, imprimanta HP Photosmart C4280 AIO, Point HD, LCD NEC 17’’.

Această măsură a Flamingo International vine ca urmare a strategiei grupului de a oferi soluţii adaptate cât mai multor categorii de cumpărători şi urmează promoţiile Flamingo International destinate tinerilor căsătoriţi, sau celor care îşi cumpără o casă. Conform reprezentanţilor companiei, această nouă ofertă va continua şirul preţurilor promoţionale pe care retailerul le va opera în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo International.

Bucuresti, 19.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.