Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FIFA extinde parteneriatul global cu Visa, inclusiv pentru FIFA World Cup 26™

FIFA extinde parteneriatul global cu Visa inclusiv pentru FIFA World Cup 26™
  • Visa rămâne partener global al FIFA, oferind deținătorilor de carduri Visa beneficii exclusive precum campanii dedicate, promoții speciale și acces unic la turneele FIFA.
  • Visa şi FIFA îşi propun să ofere fanilor conectaţi digital o experienţă mai plăcută la Cupa Mondială 2026.
  • Începând cu 2007, Visa a contribuit la îmbunătăţirea experienţei de turneu în cadrul a peste 40 de evenimente FIFA.

FIFA anunță extinderea colaborării cu Visa (NYSE: V), lider mondial în plăți digitale, în calitate de Partener Oficial FIFA.
În cadrul parteneriatului, care se va desfăşura până în 2026, Visa și FIFA îşi vor continua efortul comun de a promova dezvoltarea fotbalului și de a sprijini jucătorii, fanii și clienții printr-un program captivant de evenimente dedicate categoriilor de tineret, fotbal pe plajă și FIFAe, culminând în 2026 cu cea mai mare ediţie a Cupei Mondiale FIFA ™ din istorie.

FIFA extinde parteneriatul global cu Visa inclusiv pentru FIFA World Cup 26™

„FIFA este încântată să colaboreze cu Visa în cadrul unui parteneriat solid, orientat către viitor. Angajamentul ferm al Visa de a îmbunătăți experiența fanilor, împreună cu abordarea inovatoare cu privire la tehnologiile de plată, sunt în concordanţă cu viziunea FIFA de a face fotbalul cu adevărat global și accesibil tuturor. Așteptăm cu nerăbdare să oferim momente excepționale fanilor din întreaga lume”, a declarat Gianni Infantino, Președintele FIFA.

Visa va rămâne partenerul oficial în domeniul tehnologiilor de plată pentru activitățile FIFA la nivel global, oferind fanilor o experiență de cumpărături eficientă și sigură la faţa locului. Pe parcursul parteneriatului, deținătorii de carduri Visa vor primi acces exclusiv în culisele turneelor FIFA, vor beneficia de evenimente de pre-sale dedicate, precum şi de alte promoții inovatoare, inclusiv în magazinele FIFA și online pe FIFAstore.com.

„Parteneriatul nostru cu FIFA a adus beneficii imense brandului Visa, clienților și deținătorilor de carduri”, spune Oliver Jenkyn, Group President, Global Markets, la Visa. “„Suntem încântați să continuăm parteneriatul nostru de lungă durată și să oferim experiențe de plată fluide si convenabile, în cadrul unuia dintre cele mai populare evenimente sportive din lume.”
Folosind informațiile Visa cu privire la fanii digitali și cum pot experiențele conectate să consolideze viitorul comunităților de fani, colaborarea va ajuta la identificarea pașilor necesari pentru a oferi fanilor o experienţă memorabilă la cea mai mare Cupă Mondială de până acum, precum și la alte turnee FIFA.

Romy Gai, FIFA Chief Business Officer, a declarat: „Din 2007, Visa a jucat un rol esențial în îmbunătățirea experienței de plată la peste 40 de evenimente FIFA, inclusiv la recentul Campionat Mondial FIFA din Qatar și la Cupa Mondială Feminină FIFA de anul trecut din Australia și Noua Zeelandă. Fanii s-au bucurat de numeroase beneficii pe parcursul celor 16 ani de colaborare dintre Visa și FIFA, iar prin continuarea parteneriatului ne propunem să creăm o experiență de cumpărături digitală modernă, fluidă și personalizată la Campionatul Mondial din 2026.”

„Unul dintre obiectivele principale ale Visa în parteneriatul cu FIFA este îmbogățirea experienței atât pentru fani, cât și pentru sportivi”, a declarat Frank Cooper, Chief Marketing Officer, Visa. „Cupa Mondială FIFA 2026 reprezintă o oportunitate unică pentru Visa de a atinge acest obiectiv, participând la unul dintre cele mai populare evenimente sportive din lume. Deși sportul competitiv este considerat o formă de divertisment, el reprezintă în același timp o afacere prosperă. Astfel, Visa are șansa de a se poziţiona la intersecția dintre cultură și comerț, răspunzând așteptărilor înalte ale deținătorilor de carduri în ziua meciului, fie că urmăresc cu emoție campionatul de acasă sau se află în centrul acțiunii, pe teren.”

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.