FHM îţi măreşte cota de piaţă pe segmentul revistelor pentru bărbaţi conform ultimelor cifre de vânzări publicate pe brat.ro. Cifrele aferente semestrului II 2008 arată o evolutie a FHM de la 38,7% cota de piaţă aferentă vânzărilor semestrului II 2007 la o cota de piata de 40,3% aferenta semestrului II 2008.
Aceste rezultate nu fac decât să confirme că liderul în vânzări pe segmentul revistelor de bărbaţi din România ramâne revista FHM, diferenţa între aceasta şi celelalte reviste de bărbaţi ramâne considerabilă. Astfel, conform BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor), ca şi număr mediu de reviste vândute în perioada iulie-decembrie 2008, FHM vinde mai mult de o data si jumatate decât Playboy (+60%), aproape de doua ori mai mult decat Men’s Health (+96%) şi aproape de trei ori mai mult decat Maxim (+193%).
FHM este o revistă editată de trustul de presă Sanoma Hearst România, din portofoliul căruia mai fac parte revistele Esquire, Beau Monde, Casa si gradina, Villa Design, Cosmopolitan, FEMEIA., femeia de azi, bucătăria de azi, sănătatea de azi, mămica de azi, Harper’s Bazaar, mami, Marie Claire, National Geographic, National Geographic Traveler şi Story.
{mosloadposition user10}