Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Femeile sunt mai bune decat barbatii la gestionarea simultana

de activităţi multiple

Rezultatele studiului o confirmă

Telefoanele mobile contribuie la stabilirea unui echilibru optim între viaţa profesională şi cea personală pentru oamenii din întreaga lume

În ultima vreme, gestionarea de activităţi multiple în acelaşi timp a devenit un stil de viaţă pentru cei mai mulţi dintre noi. Împărţindu-şi timpul între muncă, familie şi viaţă socială, în prezent oamenii sunt mai ocupaţi ca oricând. Conform unui studiu global realizat recent online de Nokia, femeile reuşesc cu mai multă uşurinţă decât bărbaţii să rezolve sarcini multiple, 60% dintre răspunsuri fiind favorabile acestei păreri, într-un eşantion distribuit egal pe sexe. Doar 6% dintre femei sunt de părere că bărbaţii reuşesc mai bine să facă faţă mai multor activităţi desfăşurate în acelaşi timp. Dintr-un total de peste 5000 de respondenţi, 79% se consideră a fi buni în gestionarea simultană a mai multor activităţi – 50% apreciindu-se “productivi”, iar 31% “ocupaţi”. Majoritatea bărbaţilor şi femeilor din Danemarca şi Norvegia au declarat că pot face mai multe lucruri în acelaşi timp. Cei mai relaxaţi sunt finlandezii, cu un procentaj de 74%.

O majoritate copleşitoare, de 80%, consideră că telefonul mobil permite atingerea unui echilibru benefic între viaţa profesională şi cea personală. În timp ce 63% dintre respondenţi sunt de părere că ar fi mai puţin productivi fără telefonul mobil, 74% cred că acest instrument îi ajută să desfăşoare mai multe activităţi simultan.

“Oamenii folosesc telefoanele mobile mai mult ca oricând,” a declarat Dom Fried-Booth, Insights Director, Devices, Nokia. “Iar datorită funcţiilor multiple de care dispun în prezent dispozitivele mobile, inclusiv calendar, email sau mesaje text, telefoanele nu mai sunt folosite doar pentru apeluri vocale, lucru care contribuie la sporirea productivităţii şi la gestionarea mai uşoară a necesităţilor familiale. Oricare ar fi scopul utilizării acestora, un lucru este cert: telefoanele mobile ajută oamenii să îşi îndeplinească visele.”

Potrivit studiului, telefoanele mobile îi ajută pe oameni să fie mai productivi. 62% dintre respondenţi desfăşoară două sau trei activităţi în timp ce vorbesc la telefon, de exemplu navighează pe Internet sau fac cumpărături. 75% dintre femei au afirmat că gătesc în timp ce vorbesc la mobil, iar 50% se fardează.

Deşi majoritatea respondenţilor susţin că desfăşoară mai multe activităţi atunci când vorbesc la mobil, 48% au declarat că cel mai mult se concentrează asupra apelului. La întrebarea care este cea mai plăcută activitate desfăşurată în timp ce vorbesc la mobil, majoritatea a afirmat că “stau în pat”, fără a da însă mai multe detalii.
Concentrarea asupra mai multor activităţi în timp ce vorbim la telefonul mobil poate da naştere la situaţii amuzante. 47% din totalul respondenţilor şi 56% din respondentii de sex feminin au recunoscut că au trimis un mesaj romantic sau controversat unui destinatar greşit.

Studiul, conceput de compania Illuminas, s-a desfăşurat online prin intermediul site-ului www.nokia.com în perioada 15 octombrie – 1 noiembrie 2007 în Regatul Unit, Spania, Finlanda, Italia, China, Brazilia, Germania, Danemarca, Franţa, SUA, Suedia şi Norvegia.
Nokia a desfăşurat cel mai amplu studiu asupra consumatorilor din indutria de profil, analizând peste 10 miliarde de informaţii individuale din 77000 de interviuri în care au fost implicaţi consumatori din 21 de ţări. Astfel, studiul a oferit o perspectivă unică, de ansamblu privind valorile, credinţele şi atitudinile consumatorilor. Înţelegerea profundă a acestor aspecte ghidează Nokia în dezvoltarea de noi produse şi concepte de design, precum şi în activităţile de marketing şi vânzări.

Espoo, Finlanda, 23.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.