Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național

reciclare ambalaje farmec Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine

În 2020, programul-pilot al campaniei a fost derulat în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea și s-a încheiat cu peste 5.200 de ambalaje colectate și reciclate

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde la nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate socială „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”. Începând cu luna aprilie, clienții vor putea recicla ambalajele din hârtie, plastic, sticlă și aluminiu ale produselor din portofoliul Farmec la punctele de colectare dedicate din magazinele Farmec și Gerovital din toată țara.

reciclare ambalaje farmec Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine

„Suntem unul dintre puținii producători din România care oferă clienților săi posibilitatea de returnare a ambalajelor produselor pe care le-au folosit. Ne propunem să limităm cât mai mult impactul activității noastre asupra mediului prin integrarea principiilor economiei circulare, așa cum este închiderea ciclului de viață al produselor odată cu recuperarea ambalajelor pe care le punem pe piață. Vrem să contribuim astfel la un mediu mai curat împreună cu clienții noștri, pe care îi încurajăm să fie responsabili alături de noi”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing.

Campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” a fost lansată sub formă de program-pilot în 2020, în cinci magazine de brand Farmec și Gerovital din Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Oradea. În total, peste 5.200 de ambalaje au fost aduse de consumatori, colectate și reciclate în mod responsabil în magazinele incluse în program, într-un an în care programul magazinelor a fost deseori restricționat ca urmare a pandemiei. Feedbackul pozitiv primit de la consumatori în magazine și în social media despre proiectul-pilot a fost un semnal important în decizia de a extinde programul la nivel național și a dezvolta mai multe activități în cadrul acestei campanii.

Toate cele 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, precum și magazinul în franciză din Pitești, sunt incluse în campanie. Acestea sunt dotate cu puncte de colectare pentru ambalajele de hârtie și carton (cutii de cremă), de plastic (recipiente de cremă, șampon, gel de duș sau produse de curățenie din gamele Nufăr și Triumf), de sticlă (borcane de cremă) și de metal (doze de spray). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conținut, clătite și curățate de clienții care le aduc în magazine.

În plus, la fiecare patru ambalaje reciclate, clienții primesc un produs cadou din partea Farmec, pe baza unui cartonaș unde se cumulează câte o ștampilă la fiecare ambalaj returnat

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.