Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Exercitii de incredere cu Lowe & Partners si Rexona for Teens

Lowe lansează Rexona for Teens în Romania şi Balcani

Lowe & Partners a câştigat în ianuarie 2008 pitch-ul organizat de Unilever pentru lansarea brandului Rexona for Teens, prima gamă de deodorante adresate exclusiv adolescentelor. În urma acestei licitaţii, la care au mai participat două agenţii importante de pe piaţă, Lowe gestionează platforma de comunicare a produsului în România, Bulgaria, Serbia şi Macedonia. „Etapa de cercetare pe care am organizat-o în pregătirea propunerii noastre a jucat un rol esenţial. La această vârstă la care lumea pare a le fi la picioare, tinerii sunt în general refractari la teorii aride şi discursuri stereotipe. În schimb, sunt multe subiecte care le interesează pe adolescente, legate de frumuseţe şi încredere de sine, pe care nici o oră de dirigenţie nu le abordează. A făcut-o Rexona!”, spune Anca Diţu, Account Director Lowe.

Sub titlul Exerciţii de încredere, Rexona a vizitat recent şcolile bucureştene  vorbindu-le adolescentelor din clasele a VII-a şi a VIII-a despre încrederea în sine, despre îngrijire şi dilemele acestei vârste, despre propriul stil şi cum pot fi sigure pe ele.
   
„Dincolo de a derula o simplă campanie de sampling, ne-am propus să construim o relaţie de „încredere”, cu rezultate pe termen lung. Ar fi fost simplu să invităm fetele să folosească Rexona oferindu-le doar câte un deodorant gratuit, dar a fost o provocare mult mai mare să le convingem de ce e bine să o facă, să creăm o legătura emoţională cu un brand atât de personal şi să le oferim câteva sfaturi interesante şi utile”, a adăugat Diţu.

Această primă etapă a programului şcolar s-a derulat în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Bucureşti şi a acoperit un număr de 50 de şcoli, adică peste 3000 de tinere de clasa a VII-a şi a VIII-a, într-un interval de aproximativ 3 săptămâni (14 mai – 4 iunie 2008).

În ceea ce priveşte canalele de comunicare din campania Rexona for Teens, dincolo de vehiculele media clasice, internetul şi proiectele neconvenţionale joacă un rol cheie. Internetul reprezintă una din componentele principale ale comunicării către publicul adolescentin feminin, brandul beneficiind deja de o comunitate dedicată www.funspirit.ro, concepută de eLowe.

"Conceptul comunităţii www.funspirit.ro este unul de nişă. Am încercat să rezolvăm o ambivalenţă şi anume să impregnăm o comunitate de nişă pentru tineri cu valorile Rexona for Teens: fun, distracţie, interacţiune cu ceilalţi! Rezultatul final a fost o comunitate care, departe de a fi doar apanajul unui branding simplu, reuneşte toate funcţionalităţile unei comunităţi stabile, independente, gata să se autosusţină pe termen lung", a declarat Pantazi e Thinker la e Lowe.

Echipa implicată în derularea proiectului este formată din Simona Copil & Claudia Paşcu (Creaţie), Cristian Pantazi (eLowe), Alina Damaschin, Anca Diţu & Corina Ochea (Client Service) de la Lowe şi Bogdan Toacşe (Category Manager), Ramona Bloju (Brand Manager) & Anca Dumitrescu (Brand Assistant) de la Unilever South Central Europe.

Bucuresti, 10.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.