Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Excelență în inovație: Samsung este lider pe piața globală de televizoare pentru al 17-lea an consecutiv

Samsung 17 Year TV

Datorită expertizei sale tehnice și inovațiilor pe care le lansează an de an, Samsung Electronics a fost recunoscut ca fiind lider prin excelență la nivelul pieței globale pentru al 17-lea an consecutiv.

Potrivit firmei de cercetare de piață Omdia, Samsung ocupă primul loc pe piața globală de televizoare în 2022. Această realizare se datorează angajamentului companiei de a oferi experiențe de vizionare premium și design-ului gândit întocmai pentru nevoile utilizatorilor.

Pentru a-și păstra statutul de lider în industie, Samsung a prioritizat de-a lungul timpului portofoliul său de produse premium, iar gama Neo QLED este cel mai bun exemplu de excelență. În 2022, Samsung a vândut 9,65 milioane televizoare QLED și Neo QLED, 35 de milioane de unități fiind numărul total de televizoare vândute de la lansarea gamei în 2017. Samsung a dominat, de asemenea, segmentul de piață al televizoarelor ultra-larg în 2022, raportând 36,1% și 42,9% cota de piață pentru televizoarele de peste 75 de inci și respectiv 80 de inci. Pentru piața de televizoare premium, definită de produsele care costă mai mult de 2.500 de dolari, Samsung păstrează cea mai mare cotă de piață după venituri, anume 48,6%.

„Faptul că Samsung este lider în industrie de 17 ani se datorează loialității și încrederii continue din partea consumatorilor noștri. Vom continua să deschidem drumul către experiențe premium de utilizare a produselor noastre pentru fanii Samsung, care să ofere mai mult decât o calitate a imaginii la cel mai înalt nivel.” declară Cheolgi Kim, Executive Vice President al diviziei Visual Display Business din cadrul Samsung Electronics.

Samsung 17 Year TV

Păstrarea primului loc în clasamentul Omdia timp de 17 ani consecutivi este o dovadă a angajamentului companiei de a oferi cele mai inovatoare produse, cu design centrat pe consumator și experiențe de utilizare îmbunătățite. Lansarea televizorului Bordeaux în 2006 a marcat adoptarea generală a televizoarelor LCD cu design sofisticat și form factor mult mai ușor. A fost, de asemenea, prima dată când Samsung a ocupat primul loc pe piața globală de televizoare. Compania a continuat să aducă tehnologiile inovatoare mai aproape de consumatori prin lansarea primului său televizor LED în 2009 și Smart TV în 2011, fiind și în acești ani lider în industrie.

Samsung a continuat să depășească limitele în ceea ce privește calitatea imaginii și inovației prin lansarea de produse pe piață cu cele mai noi tehnologii. În 2017, Samsung a arătat ce înseamnă un „display de generație următoare” prin lansarea primului televizor QLED, care folosea tehnologia quantum dot pentru a obține un volum de culoare de 100%, pentru prima dată în industrie. În 2018, compania a lansat revoluționarul QLED 8K, urmat de Neo QLED, care avea la bază tehnologia Quantum Mini LED, și televizorul MICRO LED în 2021. Această colecție de tehnologii inovatoare a redefinit standardul în ceea ce privește calitatea imaginii TV și a continuat să stabilească noi repere în industrie.

În plus, Samsung a avut rolul de pioner în industrie și a lansat noi categorii de produse, așa cum este, de exemplu, gama de produse Lifestyle. Primul astfel de produs a fost The Serif, lansat în 2016. De-a lungul anilor compania a continuat să inoveze în ceea ce privește design-ul produselor sale, pentru a oferi cea mai bună experiență de vizionare, prin lansarea de produse inedite precum The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere și The Freestyle.

În 2023, angajamentul Samsung pentru inovație continuă cu dezvoltarea de tehnologii intuitive, gândite cu scopul de a satisface nevoile utilizatorilor. SmartThings permite integrarea și conectarea în siguranță a mai multor dispozitive într-un singur loc, oferindu-le astfel utilizatorilor oportunitatea de a-și crea experiențe personalizate, care să se potrivească atât cu preferințele, cât și cu nevoile lor individuale.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.