Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Euler Hermes 2018 rezultate anuale: cele mai mari câștiguri din ultimii 10 ani

Confidence in Tomorrow

• 2018 venituri de 2.705 milioane EUR, în creștere cu 7% la cursurile de schimb constante
• Rata combinată netă de 77,9% (-3,3% -p)
• Profitul operațional de 431 milioane euro, în creștere cu 17%
• Venitul net de 345 milioane EUR, în creștere cu 8%
• Valoarea istorică cea mai ridicată a portofoliului de 2.096 milioane de euro, în creștere cu 6%
• Marca # 1 recomandată pentru asigurarea creditului comercial în 2018, pentru clienți și brokeri

Euler Hermes a obținut rezultate foarte puternice în 2018, cu venituri în creștere cu 7%, până la 2.705 milioane de euro, iar creșterea în funcție de volum s-a răspândit în majoritatea regiunilor.

Profitul operațional a crescut cu 17%, ajungând la 431 milioane de euro, datorită unei combinații de creștere a veniturilor, marjelor de servicii mai mari și a unui raport net mai mic. Ultimul, care se ridică la 77,9%, este în scădere (-3,3% -p) datorită creșterii creanțelor și a unui raport de cheltuieli mai mic. Venitul net a crescut cu 8%, până la 345 milioane de euro. În termeni comerciali, Euler Hermes a obținut anul acesta cel mai înalt al afacerilor noi din istorie, care, combinat cu o rată de retenție sănătoasă de 90%, a sporit creșterea organică până la cel mai înalt nivel din 2013 în prezent. În consecință, la data de 31 decembrie 2018, Euler Hermes a atins cel mai ridicat nivel istoric al portofoliului comercial la creditul comercial de 2.096 milioane euro, în creștere cu 6%. În plus, Grupul și-a confirmat din nou poziția de marcă #1 recomandată pentru asigurarea creditului comercial în 2018, pentru clienți și brokeri.

Aceste rezultate excelente permit companiei Euler Hermes să își accelereze noua strategie “Confidence to be bold”, pentru a se extinde dincolo de linia sa tradițională de afaceri, asigurarea creditului comercial, consolidând astfel garanția, soluțiile de fraudă, finanțarea asigurărilor și parteneriatele digitale. Într-adevăr, Euler Hermes își pregătește drumul pentru a deveni cel mai inovator asigurător de credite pentru comerțul B2B și pentru a redefini finanțarea comerțului. Acest lucru a fost tradus în diverse inițiative pe tot parcursul anului.

“Anul acesta a fost foarte special, cu acționarul principal Allianz care acum deține 100% din compania noastră, și datorită simplificării cu succes a ofertei de licitație, care a fost lansată în 2018. Este o recunoaștere pozitivă a muncii grele și a rezultatelor importante la care noi toți am de-a lungul anilor. Rezultatele consolidate ale anului 2018 confirmă relevanța planului nostru strategic cu un nivel record în ceea ce privește performanța comercială. Venitul nostru net ajunge la 345 milioane euro, în creștere cu 8,4%, toate regiunile contribuind la creșterea organică. În paralel, stimulăm investițiile noastre în ceea ce privește inovația și concentrarea pe clienți, pentru a accelera activarea planului nostru strategic 2019-2021. Vrem să devenim cea mai inovatoare companie de asigurări B2B și aceste rezultate recente confirmă în mod clar că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Wilfried Verstraete, Președintele Consiliului de Administrație al Euler Hermes.

Noi servicii pentru noi clienți

În ceea ce privește partea comercială, în 2018 Euler Hermes a lansat câteva noi servicii și produse digitale adresate pieței IMM-urilor, unul dintre obiectivele principale în cadrul strategiei sale 2019-2021, cum ar fi Invoice-to-Cash în Germania, FraudReflex, “Ma Caution en Ligne” (legătura digitală) în Franța și Creditable în Țările Nordice.

De asemenea, a implementat o nouă serie de servicii oferite pe parcursul călătoriei clientului pentru a consolida interacțiunile cu clienții, precum și încrederea lor în comerț. În plus, portalul “MyEH” va oferi în curând caracteristici inovatoare pentru a digitaliza și a diferenția experiența clienților: 36% din caracteristicile sale vor fi noi pe piață.

Cristina Rusuleanu, Country Manager, Euler Hermes Romania, spune: “După o scădere a numărului de insolvențe pe parcursul ultimilor 4 ani (exceptând 2017), în 2019 ne așteptăm la o creștere a numărului de insolvențele cu +3%. Astfel, dacă în 2018 mediul economic a fost mai prielnic activităților legate de agricultură (numărul de insolvențe reducându-se cu -21% vs 2017) și comerț cu ridicata și cu amănuntul (-4%), dar mai potrivnic agenților economici din sectorul tranzacțiilor imobiliare (+43%), cât și a hotelurilor și restaurantelor (+13%), anul 2019 va aduce creșteri în întârzierile la plată ce vor necesita un nivel ridicat de monitorizare a riscurilor financiare din partea companiilor. În acest sens, specialiștii noștri consideră că industriile cele mai afectate în 2019 vor fi construcțiile, retailul, industria agroalimentară, transportul și serviciile”.

În martie 2019, sub umbrela “Confidence in Tomorrow”, Euler Hermes a lansat și în România noul site, mai interactiv, mai prietenos și mai ușor de utilizat, cu analize de risc de țară și sectoriale. Acesta reprezintă un instrument puternic care îi ajută pe clienți să selecteze perspectivele potrivite și să facă afaceri cu încredere.

Inovație care stimulează creșterea economică

În ceea ce privește inovația, Agenția Digitală a Euler Hermes, împreună cu Datalab, își intensifică colaborarea cu diferitele unități de afaceri din cadrul Grupului. Multe proiecte au intrat în faza de industrializare, de la detectarea churn la modelele predictive. Grupul este acum recunoscut pentru capacitatea sa de a implementa proiecte inovatoare foarte rapid și eficient până în etapa operațională, datorită legăturilor strânse dintre echipele de inovare și cele operaționale.

Euler Hemes își dorește implementarea globală a proiectului “Single Invoice Cover”, un produs care nu numai că protejează comerțul B2B de implicit, tranzacție pe tranzacție, dar și optimizează lanțurile de distribuție end-to-end prin extinderea celor mai buni termeni de credit către cumpărători, asigurând în același timp furnizorii și platformele rămân în controlul total al expunerii lor la credit. Această nouă ofertă, disponibilă printr-un singur API [1], a fost integrată de diverse platforme, cum ar fi “Cash in time” în Franța, AgriDigital în Asia și C2FO în SUA, în care AllianzX a invest it în sprijinul unui parteneriat strategic digital cu EH.

Un alt serviciu lansat în 2018 în Franța, este TradeScore, care permite clienților să vizualizeze și să acționeze asupra ratingului lor, să verifice sănătatea financiară a partenerilor lor de afaceri și să compare performanța companiei în sectorul său de activitate. În numai 2 luni, acest nou serviciu a convins deja 20.000 de clienți din Franța.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.