Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Ești ceea ce cumperi” – Top 10 tendințe în retail și motivațiile cumpărătorilor români din 2023

ROmanii prefera sa cumpere din magazin Top 10 tendințe în retail și motivațiile cumpărătorilor români din 2023

Publicis Groupe România, prezintă un raport comprehensiv dedicat tendințelor din industria de retail în România, extras din studiul regional realizat de GWI, aferent Q2 2023. Acesta aduce în discuție zece concluzii-cheie și oferă o perspectivă detaliată asupra dinamicii înregistrate în această industrie.

Raportul subliniază faptul că românii mențin o preferință solidă pentru experiența in-store, acordând o atenție deosebită programelor de loialitate și monitorizând cu atenție prezența brandurilor în mediul online.

Cumpărături Ghidate de Inspirație

Descoperirea produselor și mărcilor este tot mai influențată de platformele digitale, unde românii caută inspirație pentru deciziile de cumpărare. Impactul prezentării vizuale și a informațiilor asociate produselor este semnificativ în modelarea alegerilor de cumpărare.

Cumpărături Ghidate de Inspirație Top 10 tendințe în retail și motivațiile cumpărătorilor români din 2023

Preferă Să Cumpere Din Magazin

Contrar creșterii comerțului online la nivel global, consumatorii români continuă să acorde o importanță deosebită experienței în magazinul fizic, unde apreciază senzația tactilă și satisfacția imediată.

ROmanii prefera sa cumpere din magazin Top 10 tendințe în retail și motivațiile cumpărătorilor români din 2023

Puncte de Loialitate

Programele de loialitate, cu accent pe oferirea de puncte ca recompensă, se dovedesc a fi esențiale în construirea loialității clienților și generarea de cumpărături repetate.

Puncte de Loialitate Top 10 tendințe în retail și motivațiile cumpărătorilor români din 2023

Cumpărături la Impuls

Românii sunt predispuși către cumpărături impulsivie, în special în categoriile asigurarilor si ale produselor personale, sub influența prezentărilor în magazin, promoțiilor și disponibilității imediate.

Cumpărături la Impuls Top 10 tendințe în retail și motivațiile cumpărătorilor români din 2023

Brandul Preferat și Prezența Online

O prezență robustă a brandului pe platformele digitale este cheia influențării deciziilor de cumpărare, în special în etapele incipiente ale experienței de shopping online.

Raportul oferă o analiză detaliată a preferințelor consumatorilor români, acoperind comportamente specifice, influențe digitale și preferințe de cumpărături. Pentru accesul integral la raport, puteți accesa https://dataintelligence.ro/you-are-what-you-buy/ .

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.