Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Erste Group crede in eSports si incurajeaza tinerii gameri sa fie increzatori in ei insisi

Erste Group esports

Erste Group, important grup bancar din Europa Centrala si de Est, este acum Partener Principal oficial al Finalei League of Legends European Championship (LEC) Playoffs.

Erste Group Bank AG („Erste Group”) colaboreaza cu Riot Games, dezvoltator de jocuri si organizator de turnee eSports, pentru a sprijini raspandirea sporturilor electronice pe pietele principale ale grupului bancar din Europa Centrala si de Est. Erste Group preia rolul de Partener Principal oficial al Finalei LEC Playoffs, cel mai important joc din liga europeana pentru primul titlu League of Legends al Riot Games. Erste Group va marca debutul parteneriatului printr-un videoclip cu puternic impact vizual in care un tanar gamer reuseste sa isi depaseasca ezitarile initiale si ajunge sa aiba succes in lumea eSports.

Sezonul de vara – Summer Split – al seriilor eliminatorii din LEC va avea loc la sfarsitul lunii august. Pentru echipele participante, aceste jocuri vor fi si o rampa de lansare spre „Worlds”, campionatul mondial al League of Legends. Titlul este distinctia suprema in eSports, practicate de peste 100 de milioane de jucatori in fiecare luna.

Incurajeaza jucatorii si fanii eSports sa aiba incredere in fortele proprii

Erste Group este unul dintre primele branduri de top prezente in Europa Centrala si de Est (ECE) care recunoaste popularitatea din ce in ce mai mare a sporturilor electronice. Prin ambitia sa de a contribui la raspandirea pe scara tot mai larga a sporturilor electronice in ECE din rolul sau de partener principal al LEC Playoffs, grupul bancar isi propune sa faciliteze accesul oamenilor din regiune la potentialul acestui nou sport.

„Vedem in sporturile electronice un ecosistem al noii generatii si dorim sa sprijinim in mod sustenabil extinderea lor. Erste vrea sa incurajeze aceasta tanara comunitate, aflata in plina dezvoltare, sa creada in propriile forte – si dorim sa ii ajutam sa transmita propriile convingeri si increderea in sine unui public mai larg. In acest sens, vrem sa valorificam potentialul supra-regional al sporturilor electronice, sa ajutam comunitatile acestora sa relationeze mai strans, dincolo de granitele fiecarei tari, in special in aceasta perioada dificila, si sa contribuim la consolidarea cadrului in care aceasta noua miscare sa se poata dezvolta in continuare,” explica Peter Bosek, Chief Retail Officer al Grupului Erste.

In calitate de sponsor al LEC Playoffs, grupul bancar cu sediul in Viena, prezent pe sapte piete din regiunea ECE, isi propune sa genereze un numar mare de activari pe toate canalele. Punctul de pornire este un scurt film emotionant care transpune indemnul Erste #believeinyourself in sfera sporturilor electronice, intr-o maniera potrivita brandului pe care il reprezinta. Clipul prezinta publicului scepticismul si criticile cu care se confrunta sporturile electronice, aflate abia la inceputuri, si ilustreaza dificultatile emotionale pe care le intampina tinerii profesionisti in eSports. Totodata, filmul scoate in evidenta increderea Grupului Erste in sporturile electronice si incurajeaza generatia tot mai numeroasa de gameri sa creada in propriile forte.

Grupul Erste va veni de asemenea si cu o oferta de divertisment educativ, al carui continut bazat pe social media se adreseaza in primul rand fanilor eSports, dar isi propune si sa faciliteze accesul publicului larg la sporturile electronice prin informatiile de ordin general prezentate. Agentia de marketing sportiv Jung von Matt/SPORTS asigura Grupului Erste consultanta strategica privind implicarea sa in eSports si este responsabila de conceperea si implementarea tuturor activarilor legate de rolul grupului bancar de Partener Principal in Finala LEC Playoffs.

Parteneriatul dintre Grupul Erste si Riot Games era practic lansat inca din sezonul de primavara al LEC Playoffs, dar izbucnirea pandemiei de Covid-19 a impus o schimbare in comunicarea sponsorizarii si in activitatile legate de viitoarele etape eliminatorii. „Bineinteles ca initial ne-am imaginat un debut cu totul diferit pentru sponsorizarea noastra. ESports nu inseamna doar ceva mai mult spatiu publicitar pentru noi, ci o platforma pentru adevarate parteneriate. Motiv pentru care ne-a fost clar ca vom mentine sponsorizarea pentru LEC Playoffs – si de aceea suntem si mai incantati ca acum putem trece de la o lansare discreta la una cu adevarat spectaculoasa,” subliniaza Martin Radjaby-Rasset, Head of Brand Strategy and Communications in cadrul Grupului Erste.

„Grupul Erste este cel mai inovator grup bancar din Austria si din regiunea ECE, ceea ce inseamna ca avem alaturi un partener deosebit care isi doreste sa consolideze si sa asigure impreuna cu noi o fundatie puternica pentru sporturile electronice in regiune – nu doar prin publicitate, ci si in calitate de partener cu o infrastructura puternica,” declara Alban Dechelotte, Head of Partnerships and Business Development EMEA la Riot Games.

Erste Group esports

Erste Group intra in clubul marilor branduri globale implicate in eSports

Popularitatea sporturilor electronice a crescut masiv in ultimii ani. S-au dezvoltat adevarate echipe profesioniste, ligi, structuri, mass-media si sectoare economice complet noi in jurul eSports. In total, publicul eSports numara acum peste 490 milioane de fani in intreaga lume (cu o rata de crestere de 11,7% in 2020 fata de anul precedent), dintre care peste 50 de milioane doar in Europa. Contrar ideilor preconcepute, cea mai numeroasa categorie de varsta in randul fanilor eSports este formata din persoane cu varsta cuprinsa intre 21 si 35 de ani, care reprezinta 38% din totalul publicului general al sporturilor electronice. In plus, aproape 40% din publicul eSports sunt femei. Caracteristicile demografice diverse ale milioanelor de fani ce urmaresc eSports in transmisiuni live si pe stadioane au generat tot mai mult interes privind sponsorizarea din partea unor branduri internationale precum McDonald’s, BMW, Mercedes-Benz sau Louis Vuitton.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.