Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Erik Kessels, fondator KesselsKramer, vine la Bucureşti la „Creative Bravery”

Creative Bravery

St.Brendan – School of Innovation in Transylvania organizeazǎ, în parteneriat cu ADC România, „Creative Bravery”, un flagship event ce-l are în centru pe legendarul Erik Kessels, fondatorul celebrei agenţii KesselsKramer şi creatorul „I AMsterdam”, unul dintre cele mai cunoscute branduri de oraș din lume. Evenimentul are loc pe 22 si 23 februarie în Bucureşti.

„Creative Bravery” este structurat în douǎ zile: o primǎ zi de talk-uri inspiraţionale la Hanul Gabroveni, Str. Lipscani 86-88, cu începere de la ora 17:00 şi un masterclass intensiv pe 23 februarie pentru un public restrâns, la Institute, The Café. Evenimentul din prima zi va avea 4 talk-uri: „The Bold. The Brave. The Great Explorers.” cu Mihai Coliban, Headmaster St. Brendan School & International Creative Director, „ Capture the flag”, cu Valentin Suciu, Creative Partner Jazz Communication & Preşedinte ADC*RO, „Creative Bravery” cu Erik Kessels şi panel talk-ul „The eternal dilemma of a creative mind – die selling groundbreaking work or live doing what you like?”. Aceastǎ ultimǎ întâlnire îi reuneşte la aceeaşi masǎ pe Erik Kessels, Mihai Coliban şi Valentin Suciu, alǎturi de Laura Ionescu, Co-founder „Dume de mestecat” | Creative freelancer şi Anca Ungureanu, Director of Identity and Communication UniCredit Bank România.

„Masterclass With Erik Kessels” adunǎ laolaltǎ 20 de specialişti în publicitate care, împreunǎ cu Kessels, vor trece printr-un „Blind Date Portfolio Review”, o prezentare şi o analizǎ specialǎ fǎcutǎ de fiecare datǎ de altcineva decât creatorul portofoliului, urmatǎ de o serie de multe alte exerciţii de tip workshop, exemple şi discuţii deschise între participanţi şi Erik Kessels. Se întâmplǎ pe 23 februarie, între orele 9 şi 16, la cafeneaua The Institute (Str. Ştirbei Vodǎ nr. 104-106).

Creative Bravery

Biletele se pot achiziţiona de aici. Pachetele includ preţuri speciale pentru ziua 1 pentru studenţi şi discounturi pentru grupuri de participanţi. Accesul pentru ziua 2 se face printr-o preselecţie, aşadar confirmarea locului se face însoţitǎ de un CV/Portofoliu.

I AMsterdam este o campanie realizatǎ de Kesselskramer pentru brandingul oraşului Amsterdam. Campania s-a conturat în jurul unei expoziţii de fotografie dedicate promovǎrii oraşului. 20 de fotografi cunoscuţi, nǎscuţi sau nu în Amsterdam, s-au alǎturat proiectului şi au arǎtat oraşul din perspectivele lor; iar rezultatul a fost un oraş personal, divers, contemporan. O campanie despre identitate şi asumarea ei.

Parteneri „Creative Bravery”: ADC Romania, The Institute şi IqAds.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.