Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Eisberg România raportează o creștere semnificativă a volumului vânzărilor

Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.

Eisberg România, cel mai important și longeviv producător de salate de pe piața românească, a anunțat o creștere de 7% a volumului vânzărilor în 2023 față de anul anterior, prin atingerea unui total de 5.000 de tone, iar valoarea afacerilor s-a majorat procentual cu două cifre, ajungând la 19,4 milioane de euro.

„Provocările cu care ne-am confruntat în 2023 au fost identice cu cele din anii anteriori: încălzirea globală, costurile materiei prime, infrastructura rutieră locală care afectează aprovizionarea mai rapidă, clienții care folosesc măsuri diferite atunci când evaluează produsul finit. Dar am continuat cu optimism și consecvență și ne-am concentrat eforturile pentru a rămâne un brand de încredere și o forță de inovare în industrie”, a explicat Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.

Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.
Nicoleta Scarlat, director de Marketing și Vânzări la Eisberg.

Anul trecut, comportamentul de consum al clienților nu a suferit schimbări majore, după cum afirmă reprezentanții companiei, dar s-a observat o tendință de a cumpăra mai puțin, generată de majorarea costurilor de trai.

„Pentru anul 2024, Eisberg România își propune să dezvolte și să listeze la cât mai mulți retaileri gama sa de produse gata de consum, căreia anul trecut i-au fost adăugate variante mai complexe decât cele prezente deja la raft, foarte bine primite de consumatori.”, a completat Nicoleta Scarlat.

fabrica Eisberg România

Eisberg, pionier în segmentul de fresh convenience în retailul modern și HoReCa din România, și-a consolidat poziția prin respectarea riguroasă a cerințelor în materie de standarde şi certificări de calitate, fapt atestat de către organisme internaţionale de profil, acreditate pentru marile lanţuri de restaurante şi retail, care i-au acordat note maxime, inclusiv la cele 5 auditări neanunțate.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.