Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Echipa de otel

Tandemul Mittal tata & fiu are in mina 10% din productia mondiala de otel, prin holdingul Arcelor Mittal, pe care l-au format in 2006, prin inglobarea gigantului european, evaluat la 38 de miliarde de dolari, in structura conglomeratului Mittal. Valoarea calculata a noii structuri se ridica astazi la peste 73 de miliarde de dolari.

Cea mai influenta echipa tata-fiu din industria mondiala, Lakshmi si Aditya Mittal, a schimbat fata afacerilor cu otel. Istoria imperiului Mittal incepe in India natala a lui Lakshmi, atunci cind acesta prinde gustul aliajului alaturi de tatal sau, un modest comis voiajor care isi deschide o topitorie. De-a lungul urmatoarelor decenii pasiunea pentru otel si intuitia si spiritul antreprenorial au dus mica afacere de familie la stadiul de imperiu ce se intinde in aproape toata lumea. Astazi familia Mittal este una dintre cele mai bogate din lume.

In 2006 Arcelor Mittal a raportat un profit operational de 11,8 miliarde de dolari, la vinzari de 88,5 miliarde de dolari. Grupul detine numeroase fabrici si centre in toata Europa, America si Africa, iar povestea nu se opreste aici: cei doi tocmai au cumparat o alta fabrica in Mexic, construiesc o noua fabrica de tevi de otel in Arabia Saudita si isi urmaresc deja urmatoarele tinte.

Explicatia succesului echipei pare a pleca de la felul fericit in care cele doua personalitati si caractere diferite se completeaza si se motiveaza reciproc: tatal crescut in conditii modeste, dar cu un simt antreprenorial rafinat si fiul cu o educatie aleasa si cu o gindire analitica.

Povestea celor doi Mittal si a afacerii ce le poarta numele o puteti citi doar in coverstoryul saptaminii, numai in revista BusinessWeek Romania. Din acelasi numar al revistei BusinessWeek aflati care sint planurile viitoarei companii Microchip Romania si implicatiile ei strategice pentru compania mama, ce inseamna cu adevarat o masina ieftina si ce surprize avantajoase pregatesc constructorii auto. Afla de asemenea ce companii de la noi recurg la mystery-shopping si care sint avantajele acestui instrument de marketing.

Bucuresti, 24.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.