Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Echipa Adobe România are ziua de 15 mai liberă. Sprijinul financiar alocat pentru confortul angajaților a ajuns la 500 $/angajat

Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering în Adobe

Cei peste 700 angajați ai Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, au primit ziua de 15 mai liberă din partea companiei.

Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii în semn de mulțumire pentru dedicare și efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă dificilă.

Sprijin financiar și non-financiar extins pentru perioada de work from home

Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250$/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană.

Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat a ajuns astfel la 500 $/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul de acasă.

În plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

Cris Radu, Adobe România
Cris Radu, Adobe România

În continuare, principala noastră preocupare este să asigurăm confort și well-being pentru angajații Adobe România. Colegii au dovedit din nou că, puși într-o situație excepțională, se pot adapta, susține și motiva astfel încât să funcționeze în continuare ca o echipă motivată și să performeze în dezvoltarea produselor și serviciilor Adobe globale – declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și VP of Engineering Digital Experience.

În cazul în care vor exista colegi sau membri ai famiilor lor afectați în mod direct de COVID-19, angajații Adobe pot primi 20 de zile suplimentare de concediu plătit.

Dezvoltarea continuă, de acasă

În ultimele două luni, Adobe România a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 colegi.

Măsura de a lucra de acasă continuă lunile următoare pentru toți angajații din România, pentru protecția lor și limitarea riscurilor de îmbolnăvire. Întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal, iar performanța angajaților se menține la un nivel foarte înalt, astfel că activitatea companiei se desfășoară fără impedimente.

Urmărim cu mare interes evoluția situației la nivel local, dar și deciziile autorităților. Continuăm lucrul de acasă iar momentan biroul rămâne închis, urmând să evaluăm riscurile și beneficiile revenirii pe măsură ce situația locală și globală se schimbă. Echipa lucrează foarte bine de acasă, asigurăm tot suportul companiei în acest scop, deci nu este necesar să asumăm riscuri ce pot fi eliminate – explică Cris Radu.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.