Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Durex susține lupta împotriva HIV și donează 80.000 de euro pentru achiziționarea a 8.000 de teste și deschiderea a două noi centre de testare

KV_durex_hiv_ro
  • Peste 16.000 de români trăiesc cu HIV iar numărul acestora crește anual (aprox. 800 cazuri noi/an), România se află în topul țărilor europene cu cea mai mare rată a infecțiilor HIV diagnosticate târziu (60% dintre cazuri diagnosticate târziu raportat la o medie europeană de 50%)
  • Durex împreună cu Asociația Română Anti-SIDA (ARAS) continuă pentru al doilea an consecutiv lupta împotriva infecției cu HIV în România, prin donarea a 10% din valoarea vânzărilor pachetelor roșii Durex.
  • Perioada desfășurării campaniei este 1 septembrie–31 octombrie 2020, iar produsele ce fac parte din campanie sunt: Durex Feel Thin, Durex Feel Thin Slim Fit, Durex Feel Thin XXL, Durex Feel Ultra Thin și Durex Feel Intimate.
  • Anul trecut, campania a strâns 80.000 de euro, din care s-au achiziționat 8000 de teste HIV (+Hep. B, Hep.C si Sifilis) cu depistare rapidă a infecțiiIor, iar o parte din suma donată a fost alocată planului deschiderii a două noi centre de testare, în Cluj și București.

România înregistrează anual un număr de aproximativ 800 de cazuri noi, iar problema majoră este că infecția cu HIV nu prezintă simptome specifice, ceea ce face ca majoritatea cazurilor să fie depistate în stare avansată. Din acest motiv e nevoie de o diagnosticare timpurie, care poate fi realizată prin creșterea accesului la testare, atât în spitale, dar mai ales în centrele de testare. Folosirea prezervativului împreună cu testarea ambilor parteneri rămân cele mai importante măsuri de prevenire.

La nivel mondial, Durex și-a exprimat susținerea luptei împotriva virusului HIV, care afectează în lume 38 milioane de oameni, și le oferă partenerilor posibilitatea de a se bucura de o bunăstare sexuală în timp ce sunt protejați.

Be a Love Hero, noua campanie de comunicare a brandului în România, include această parte extrem de importantă pentru Durex de a face cunoscute acțiunile sale împotriva răspândirii virusului HIV care afectează peste 16.000 de români.

KV_durex_hiv_ro

“Poate HIV nu mai este la știri, dar este în viața a 16.000 de români care se luptă cu el în fiecare zi. Campania Be a Love Hero este mai mult decât o afirmație de brand, este un manifest pentru iubirea protejată. Atunci când tu și partenerul tău folosiți prezervativul, sunteți eroi în lupta cu virusul HIV și salvați vieți, zi și noapte. Rezultatele campaniei de anul trecut ne-au bucurat și ne-au încurajat să continuăm alături de români lupta împotriva infecției cu HIV. Ne dorim ca și în acest an să avem același ecou și să sporim valoarea donației (10% din valoarea vânzărilor pachetelor roșii Durex), iar în parteneriat cu ARAS să o redirecționăm către centrele de testare din țară pentru depistarea rapidă a infecției” a declarat Roxana Tisăianu, Director General Reckitt Benckiser South Eastern Europe.

Transmisibil prin contact sexual neprotejat și prin sânge (folosirea la comun a seringilor, a obiectelor ascuțite sau tăioase etc.), HIV, virusul imunodeficienței umane, atacă sistemul de apărare al organismului până când persoana infectată ajunge din ce în ce mai sensibilă faţă de alte infecţii și boli ce pot deveni letale. HIV este o infecţie cronică, deci permanentă, dar care, cu tratament, poate fi ținută sub control.

„Campania Durex – ARAS de anul trecut a depășit așteptările noastre și ne bucurăm că românii au înțeles importanța folosirii prezervativului dar și a testării HIV. Trăim vremuri pline de incertitudine în ceea ce privește sănătatea, asemănătoare cu cele pe care le-am trăit acum 30 de ani în legătură cu HIV, și cred că acum înțelegem cu toții mai bine importanța testării. În primele 6 luni ale lui 2020 s-au realizat la nivel național cu 75% mai puține teste HIV, față de aceeași perioada a anului precedent, un lucru care ne îngrijorează și care poate încetini lupta împotriva HIV. Datorită campaniei Durex de anul trecut, în centrele ARAS se vor putea testa cu 2000 de persoane în plus pentru HIV, un pas în față către stoparea pandemiei de HIV.” Mihai Lixandru, Manager Proiect ARAS.

Durex susține importanța protejării împotriva infecției HIV folosind prezervativul, iar campania din acest an continuă mesajul brandului apelând la ajutorul tuturor celor care achiziționează pachetele roșii Durex.

* Sursa: Compartimentul pentru Monitorizarea şi Evaluarea Infecţiei HIV/SIDA în România (date la 30 iunie 2020 — http://cnlas.ro/images/doc/30062020_rom.pdf).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.