Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Domestos donează Crucii Roșii Române produse în valoare de peste 120,000 euro pe perioada pandemiei COVID

donatie Domestos

Domestos a răspuns apelului Crucii Roșii Române, organizație umanitară cu expertiză în prevenirea și combaterea îmbolnăvirilor, cu o donație de produse de dezinfecție, igienă și igienizare, în valoare de peste 120.000 euro.

Donația vine în susținerea campaniei naționale de informare și conștientizare a populației pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului COVID-19, realizată în parteneriat cu Guvernul României și cu celelalte instituții ale statului implicate.

Produsele sunt distribuite în tranșe săptămânale ce conțin produse Domestos, dezinfectant pe bază de clor, însumând peste 40 de tone. Până acum, 30.000 de produse au ajuns la beneficiarii din întreaga țară, iar livrarea tranșelor următoare, încă 25.000 de produse în total, va continua săptămânal până pe 12 mai.

Toate produsele donate sunt distribuite de Crucea Roșie Română către persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare la domiciliu, în centre de plasament sau cămine pentru bătrâni, precum și familiilor nevoiașe cele mai afectate.

donatie Domestos

“În această perioadă, suntem cu toții mai conștienți de nevoia unei igiene corespunzătoare și ne bucurăm că, împreună cu Crucea Roșie Română, putem ajuta la menținerea igienei pentru a proteja sănătatea populației. Știm de la medici că prevenția este esențială, așa că spălatul pe mâini și dezinfectarea suprafețelor trebuie să devină un obicei.
Acesta este un crez pe care îl promovăm zi de zi prin campania «Domestos susține igiena în școli», prin care construim sau renovăm grupuri sanitare și oferim produse de dezinfecție”, a declarat Camelia Pop, Brand Manager Domestos & Savo Unilever South Central Europe.

“Avem convingerea că, prin promovarea măsurilor corecte de igienă, oamenii vor fi mai atenți și mai responsabili atât cu ei înșiși, cât și cu cei din jurul lor. Încercăm totodată să oferim, acolo unde este nevoie, și materialele care să ajute să se pună în aplicare măsurile de igienă și de protecție”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Crucii Roșii Române.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.