Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Doi retaileri internaționali deschid pentru prima dată magazine monobrand în România, în AFI Cotroceni

S. Oliver in AFI Cotroceni

Veste bună pentru pasionații de shopping! S. Oliver și Comma, branduri extrem de apreciate de comunitatea pasionaților de modă, își vor deschide primele magazine proprii din România, în AFI Cotroceni!

Începând cu luna aprilie, AFI Cotroceni găzduiește primele magazine monobrand din țara ale brandurilor S. Oliver și Comma, îndelung așteptate de români! În plus, cel mai mare mall din România a pregătit pentru clienții săi și alte surprize, precum deschiderea magazinului Armani Exchange, pe data de 30 aprilie, dar și lansarea unor noi magazine din zonele de beauty, fashion și gourmet.

S. Oliver in AFI Cotroceni

Primăvara aceasta surprizele se țin lanț la AFI Cotroceni, care își ține promisiunea de a le oferi clienților săi cele mai variate experiențe de shopping. Astfel, lista celor 300 de magazine din centrul commercial va fi completată luna aceasta de șapte branduri noi: S. Oliver, Comma, Armani Exchange, Mizar, Haagen Dazs, Top Line și Professor Puzzle. Noutățile din AFI Cotroceni se adreseză tuturor categoriilor de vârstă și răspunde nevoilor din mai multe zone de retail: fashion, food, beauty dar și petrecerea timpului liber.

“Este o bucurie pentru noi să anunțăm deschiderea unor magazine monobrand care ajung pentru prima dată în România! Aici, la AFI Cotroceni, depunem în mod constant eforturi pentru a ne surprinde clienții și pentru a le transforma experiența de shopping în mall într-una completă! Prin urmare, în următoarea perioadă am pregătit o serie întregă de surprize: noi branduri dar și concepte de care clienții se vor putea bucura în exclusivitate în AFI Cotroceni”, a declarat Amira Stănescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

În zona de beauty, magazinul Top Line va pune la dispoziția vizitatorilor produse cosmetice profesionale, în timp ce îndrăgitul Sephora își va redeschide curând porțile, având la bază un nou concept! Pe de altă parte, iubitorii de jocuri și jucării sunt așteptați la standul Professor Puzzle, un brand apreciat de toată familia pentru puzzle-urile creative pe care le comercializează. Și pentru că vara ne bate la ușă, clienții AFI Cotroceni se vor putea răcori cu delicioasele sortimente de înghețată Haagen Dazs, care îi așteaptă începand de luna aceasta la primul stand dedicat popularului brand.

Mai multe detalii despre centrul commercial, dar și despre noile magazine puteți găsi pe www.aficotroceni.ro sau pe pagina de Facebook AFI Cotroceni.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.