Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery Networks introduce modificari in portofoliul sau

în zona Europei Centrale

Discovery Science intră într-un proces de re-branding, iar Discovery World va fi lansat în aprilie

Discovery Networks Europa Centrală a anunţat astăzi modificări în portofoliul său, incluzând un proces de re-branding al Discovery Science, care va începe cu data de 1 aprilie, şi lansarea postului Discovery World, care va înlocui actualul Discovery Civilisation din data de 18 aprilie. Modificările din portofoliu reprezintă următorul pas făcut de Discovery Networks în continuarea procesului de dezvoltare pe întreg teritoriul Europei Centrale. Principalele obiective ale acestor schimbări includ creşterea operaţiunilor companiei în regiune, prin dezvoltarea unui amplu şi bine poziţionat portofoliu de canale, precum şi menţinerea poziţiei de lider a companiei în rândul posturilor tematice, pe fiecare dintre pieţele competitive din Europa Centrală (Polonia, România şi Ungaria).

Actualele modificări vor permite Discovery să îşi dezvolte în continuare portofoliul, să îl înnoiască şi să atragă un public mai amplu şi mai bine echilibrat, de la cei care caută divertisment şi cei care îşi doresc programe cu mai multă informaţie şi un fir narativ mai consistent până la cei care caută programe de lifestyle. În acelaşi timp, modificările din portofoliu vor permite o diferenţiere mai clară a canelelor şi susţinerea mai pronunţată a caracterului şi punctelor forte specifice fiecăruia.

„Suntem decişi să ne continuăm dezvoltarea prin intermediul investiţiilor realizate pe fiecare dintre pieţele Europei Centrale. Suntem convinşi că, prin modificările actuale de portofoliu, vom genera un interes mai puternic faţă de posturile noastre şi vom încuraja o mai bună înţelegere a ceea ce oferă portofoliul Discovery. Avem planuri ambiţioase pentru a continua să ne creştem numărul de telespectatori, pentru fiecare dintre brand-urile noastre de canale,” – a comentat Katarzyna Kieli, Senior Vice President, Country Manager – Europa Centrală, Discovery Networks Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Începând cu 1 aprilie 2008, Discovery Science, singurul canal dedicat în întregime minunilor ştiinţei, îşi va lansa o nouă identitate de brand în Europa Centrală. Postul va dobândi un nou “look” în emisie, incluzând un nou logo, o grilă de programe îmbogăţită şi înnoită, dar şi un mod de abordare mai proaspăt, care să dea de gândit telespectatorilor. Noul design  întăreşte promisiunea Discovery de a oferi programe pe teme ştiinţifice, fascinante şi accesibile pentru publicul din întreaga Europă Centrală.

Noul logo se inspiră vizual din Tabelul Periodic al Elementelor şi prezintă un “Sc” stilizat, plasat pe fondul unui pătrat. A fost realizat un pachet complet, care susţine noua identitate a postului în emisie, incluzând logo-ul de post, coperţi grafice, promo-uri generale şi pentru emisiuni, precum şi un set de elemente grafice care să acopere tot necesarul de comunicare al canalului, cu noua sa imagine. Efortul de creaţie a fost derulat in-house de echipa de Emisie & Creaţie a Discovery din Marea Britanie şi se bazează pe noul logo şi noua identitate de brand create de echipa din SUA, care au fost lansate la sfârşitul lui 2007.  

Noul Discovery Science va prezenta viziunea telespectatorului asupra ştiinţei şi tehnologiei. Postul va aduce în prim-plan mari idei din ştiinţă, cele mai grozave gadget-uri şi tehnologii de larg consum, cele mai recente progrese din lumea ştiinţei. Acesta va demonstra în ce mod ne afectează ştiinţa şi tehnologia viaţa de acum şi din viitor. Va permite telespectatorilor să descopere “ce”, “cum” şi “de ce” – şi le va oferi informaţii şi know-how despre diverse lucruri, într-o manieră incitantă, amuzantă şi instructivă. Principalele genuri prezentate de Discovery Science vor fi programe pe teme ecologice, de popularizare a ştiinţei, despre dezastre şi tehnologii moderne.

Din 18 aprilie 2008, Discovery World va înlocui actualul canal Discovery Civilisation, având un nou nume, o nouă identitate de brand, un nou logo, o imagine complet schimbată în emisie. Acesta va aborda un nou segment de public-ţintă şi se va adresa telespectatorul într-un mod original. Lansarea Discovery World demonstrează dorinţa companiei Discovery de a oferi documentare ample, aprofundate, despre o diversitate de subiecte, dar şi programe atrăgătoare pentru adulţii care sunt dornici să afle mai multe despre lumea din jurul lor şi elementele care au modelat-o în trecut şi în prezent.

Deşi postul va prezenta numeroase elemente noi, inclusiv noi emisiuni, acesta va continua să ofere şi cele mai bune programe din genurile promovate de Discovery Civilisation. Oferta canalului va include, de pildă, programe fascinante de istorie, completate cu poveşti din întreaga lume, care le vor prezenta telespectatorilor o imagine bogată şi plină de culoare despre civilizaţiile din trecut şi cele din prezent. Toate acestea vor contura un canal captivant, fascinant, credibil şi instructiv. Principalele genuri prezentate pe Discovery World vor fi poveşti poliţiste, documentare istorice, programe despre tehnologii şi maşini. 

Discovery Channel, postul emblematic al portofoliului de canale Discovery Networks, va continua să ofere programe bazate pe oameni si întâmplări adevărate, prezentate într-o manieră interesantă şi originală. Postul se va bucura de un caracter contemporan mai pronunţat, atrăgând în special telespectatorii tineri, de sex masculin, curioşi, pasionaţi de lume şi dornici să îşi lărgească orizonturile. Discovery Channel va deveni acum mai deschis, mai dinamic, mai provocator şi mai proaspăt ca oricând.

“Până acum, Discovery Channel a fost postul asupra căruia ne-am concentrat şi pe care l-am promovat cel mai mult. Deşi acesta rămâne principalul brand de canal din oferta noastră, de acum vom acorda o atenţie sporită portofoliului, ca ansamblu. Având un portofoliu solid, bine poziţionat, suntem în măsură să deservim cele mai bune interese ale clienţilor noştri, parteneri de afaceri şi telespectatori, în egală măsură.” a mai precizat Katarzyna Kieli, Senior Vice President, Country Manager – Europa Centrală, Discovery Networks Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Discovery Networks oferă 5 posturi tematice în Europa Centrală: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science şi Travel&Living. În Polonia sunt disponibile şi alte două posturi: Discovery HD şi Discovery Historia, realizat în colaborare cu TVN.

Bucuresti, 18.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.